اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دست خودمان تیم‌های تهرانی را تقویت و خودمان را تضعیف می‌کنیم

انتقال مسلمان به سپاهان هم ضربه می‌زند چه برسد به ذوب‌آهن

بهتر است مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در مورد انتقال مسلمان به پرسپولیس صبر بیشتری داشته باشند و دست نگه دارند.

انتقال مسلمان به سپاهان هم ضربه می‌زند چه برسد به ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن قصد دارند محسن مسلمان را در ازای مبلغی و با معاوضه با یکی، دو بازیکن پرسپولیس به قرمزپوشان پایتخت منتقل کنند.

صحبتی که در این میان مطرح است این بوده که ذوب‌آهن در حال حاضر در بحرانی‌ترین شرایط خودش قرار دارد و انتقال این بازیکن و یا قاسم حدادی‌فر به پرسپولیس به طور حتم سبزپوشان دیار زاینده‌رود را از اوضاعی که هم‌اکنون دارد، نیز بدتر می‌کند.

نباید فراموش کنیم که همین انتقال بازیکنان کلیدی ذوب‌آهن به تیم‌های دیگر طی چند سال گذشته منجر به آسیب دیدن و تحلیل رفتن آرام آرام این تیم شده است و این تیم دیگر توان و کشش انتقال بازیکنان کلیدی خودش را ندارد.

با آمدن آقای آذری که مدیری بسیار خوش‌نام و ورزشی در فوتبال ایران محسوب می‌شود، انتظار داشتیم تا از این پس ذوب‌آهنی پرقدرت‌تر از گذشته را شاهد باشیم، اما با چنین روندی باید بازهم شاهد روند نزولی این تیم باشیم.

ذوب‌آهن باید تلاش کند با چنگ و دندان نیز که شده بازیکنانش را حفظ کند نه اینکه به راحتی خبر از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس بر سر انتقال بازیکنان کلیدی‌اش بدهد.

خودنمایی بازیکن با ارزشی مانند پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس هر روز داغ فوتبال‌دوستان اصفهانی را تازه می‌کند که چرا به راحتی این بازیکن با ارزش خودشان را از دست داد و وی را به تیم‌های رقیبشان در پایتخت فروختند و از این مسئله هنوز فارغ نشده‌ایم که خبر از انتقال دیگر بازیکنان با ارزش و کلیدی ذوب‌آهن به تیم قرمزپوش پایتخت به گوش می‌رسد.

در روزهایی که به نظر می‌رسد ذوبی‌ها دیگر با مشکلات مالی مواجه نیستند، مطرح شدن این‌گونه مسائل منجر به ضربه خوردن هر چه بیشتر این باشگاه می‌شود.

به طور قطع هیچ یک از بازیکنان مطرح شده که خبر معاوضه آنها با بازیکنان تاثیر‌گذار ذوب‌آهن مطرح می‌شود، در حد و اندازه‌های حدادی‌فر و مسلمان از نظر فنی نیستند و چنین انتقالی به چنین بهانه‌ای از اساس اشتباه است.

همانگونه که در زمان آقای خسرو ابراهیمی مدیرعامل سابق این باشگاه انتقاداتی به عملکرد وی مطرح می‌شد، این حرکت آقای آذری نیز باید مورد نقد قرار بگیرد.

درصورتی هم که این انتقال قرار است، رخ دهد حداقل مسئولان این باشگاه تا زمانی که اوضاع این باشگاه سر و سامان یابد، صبر کنند نه هم‌اکنون که این تیم به تقویت هر چه بیشتر احتیاج دارد.

ذوب‌آهن با همین بازیکنان نیز تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، چه برسد به زمانی که بازیکنان کلیدی خودش را هم از دست بدهد.

بهتر است مسئولان این باشگاه کاری نکنند تا در پایان فصل شاهد سقوط تیم بحران‌زده و صد البته دوست داشتنی ذوب‌آهن به دسته پایین‌تر باشیم و حسرت روزهایی را نخوریم که بی‌دلیل بازیکنانمان را در اختیار تیم‌های پرمدعای پایتخت که تنها کارشان استفاده از دسترنج تیم‌های شهرستانی است، می‌گذاشتیم.

این کار مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نه تنها سبب ضربه زدن به تیم خودشان می‌شود، بلکه سبب ضربه زدن به دیگر تیم اصفهانی نیز می‌شود، چرا که با تقویت قرمزپوشان پایتخت به طور عملی رقیب سپاهان برای قهرمانی مسلح‌تر از گذشته شده و ممکن است در پایان فصل پرسپولیس را قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر ببینیم اتفاقی که هم‌اکنون هم با انتقال پیام صادقیان به این تیم و بازی‌های خوب این بازیکن برای پرسپولیس در حال رخ دادن است.

پس به عنوان یک دلسوز تیم‌های اصفهانی و ورزش اصفهان این توصیه را به مسئولان باشگاه ذوب‌آهن می‌کنیم که اگر قصد این نقل و انتقالات را هم دارند، حداقل در برهه کنونی که این تیم نیاز به آرامش دارد از انجام این کار صرف‌نظر کنند و این تصمیمات را بگذارند برای زمانی‌که این تیم در آرامش به سرمی‌برد.

از قدیم هم گفته شده چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و این بازیکنان نیز فکر و ذهنشان را تنها معطوف به باشگاه ریشه‌دار و پرافتخار ذوب‌آهن کنند، تا خدایی نکرده در پایان فصل شاهد سقوط سبزپوشان اصفهانی به لیگ دسته یک نباشیم، بویی که از هم‌اکنون با ادامه روند فعلی به مشام می‌رسد.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول