اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

ملوان به بدترین شکل جریمه‎مان کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بالاخره همیشه تعریف و تمجید وجود ندارد باید انتقاد هم صورت بگیرد، ما از این انتقادها باید درس بگیریم.

ملوان به بدترین شکل جریمه‎مان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار  شامگاه پنج شنبه پس از شکست تیمش در بازی مقابل ملوان اظهار کرد: با وجود نتیجه منفی که گرفتیم این بازی نکات مثبتی نیز داشت، در این مسابقه توانستیم ریتم مورد نظرمان را به حریف دیکته کنیم، در ابتدا گل زدیم اما در اثر یک پنالتی بازی برده به مساوی تبدیل شد، با این وجود باز هم از تلاش دست نکشیدیم و با آوردن یعقوب کریمی در جناح چپ قدرت‌مان را بیشتر کردیم اما در اثر یک اشتباه ساده‌لوحانه اشتباه دیگری مرتکب شدیم و یک ضربه پنالتی دیگر را به حریف دادیم.

وی تصریح کرد: از تلاشی که بازیکنان انجام دادند راضی‎ام اما از نتیجه هرگز راضی نیستم، به نظرم بازی بدی انجام ندادیم، ما قانونی در فوتبال داریم که اگر نتوانی از فرصت‎هایت استفاده کنی، تیم حریف به بدترین شکل جریمه‎ات می‎کند و این اتفاق برای ما توسط ملوان رقم خورد، باید سعی کنیم از این بازی درس بگیریم.

کرانچار درباره عدم رضایت هواداران از وضعیت سپاهان گفت: من باز هم تاکید می‎کنم به هیچ وجه از نتیجه راضی نیستم اما بازی بدی انجام نداده و توانستیم حریف را هم عقب ببریم، بالاخره همیشه تعریف و تمجید وجود ندارد، باید انتقاد هم صورت بگیرد، ما از این انتقادها باید درس بگیریم.

وی درباره وضعیت شهاب گردان و اینکه آیا از سپاهان جدا می‌شود یا خیر افزود: من با گردان صحبت کردم و او را متقاعد کردم که در سپاهان بماند، در تیم‎های بزرگ نیاز به دو دروازه‌بان داریم، گردان هم در سپاهان می‎ماند، ضمن اینکه باید از رحمان احمدی یاد کنم که در این مسابقه خوب کار کرد و دو باری هم که گل دریافت کرد از روی نقطه پنالتی بود.

کرانچار درباره حضور بازیکنان جدید در سپاهان اضافه کرد: ما مذاکرات اولیه را در این زمینه آغاز کرده‎ایم، یک مهاجم آسیایی که در حد سپاهان است را هم مدنظر داریم و او را سعی می کنیم به خدمت بگیریم.

انتهای پیام/63020/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول