اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام شیرودی

کشتی‌گیران راه یافته به رقابت‌های پایانی 3 وزن مشخص شدند

نفرات راه یافته به رقابت‌های پایانی سه وزن نخست چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید شیرودی مشخص شدند.

کشتی‌گیران راه یافته به رقابت‌های پایانی 3 وزن مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، چهارمین دوره مسابقات جام بین‌المللی کشتی آزاد بزرگسالان یادواره شهید علی‌اکبر شیرودی از ساعت 9 صبح امروز در سالن امام رضا(ع) شهر تنکابن با حضور 12 تن از استان‌های مطرح کشتی کشور و چهار تیم مازندران با عنوان شهید شیرودی و سه تیم خارجی گرجستان، ارمنستان، فیلیپین آغاز شد.

ظهر امروز پس از برگزاری بیش از 60 کشتی که حدود20 رقابت از این تعداد به مصاف کشتی‌گیران خارجی حاضر در این دوره از جام شهید شیرودی تعلق داشت دو کشتی‌گیر گلستانی، پنج کشتی‌گیر مازندرانی از تیم شهید شیرودی تنکابن، یک ارمنی، یک گرجی، دو کشتی‌گیر از تیم نیروی زمینی ارتش و یک کشتی‌گیر از البرز به مرحله پایانی برای کسب مدال طلا و نقره در سه وزن نخست این رقابت‌ها رسیدند.

از این تعداد نفراتی که برای مقام سومی انتخاب شدند باید با شانس‌ مجددها رقابت کنند.

در وزن 66 کیلوگرم علی‌اصغر رجبی از گلستان و وحید آهنگر از تیم شهید شیرودی مازندران به فینال راه یافتند و امید خدمتی از نیروی زمینی و والتر مارگاریان از ارمنستان به همراه شانس مجددی‌های این وزن عصر امروز باید برای مقام سوم تا پنجم مبارزه کنند.

همچنین در وزن 55 کیلوگرم جواد داداشی، حمید خلیلی و حسن قنبرنژاد هر سه از تیم شهید شیرودی تنکابن به همراه آتاری گوگاوا گرجستانی مصاف نهایی وزن 55 کیلوگرم را عصر امروز برگزار می‌کنند و دو فینالیست این وزن برای طلا و دو نفر رده‌بندی نیز باید با شانس مجددهای 55 کیلوگرم مبارزه کنند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز کشتی‌های خوبی برگزار شد و از جمع کلی شرکت‌کنندگان در این وزن سید سعید میرزاپور از تیم شهید شیرودی تنکابن، مسعود مددی از البرز، سعید ریاحی از گلستان و مرتضی افضلی از تیم نیروی زمینی ارتش باید برای تعیین دو فینالیست وزن 84 کیلوگرم به مصاف هم بروند و دو بازنده این جمع نیز برای کسب مدال برنز تا مقام پنجمی نیز امروز عصر به روی تشک خواهند رفت.

انتهای‌پیام/86020/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول