اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / فارس گزارش می‌دهد

ترکیب کشتی‌گیران خارجی جام شهید شیرودی/ حضور مربیان ایرانی در تیم‌های ارمنستان و فیلیپین

ترکیب کشتی‌گیران تیم‌های ملی گرجستان، ارمنستان و فیلیپین به عنوان سه تیم خارجی در چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام بین‌المللی شیرودی در تنکابن مشخص شد.

ترکیب کشتی‌گیران خارجی جام شهید شیرودی/ حضور مربیان ایرانی در تیم‌های ارمنستان و فیلیپین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در این مسابقات مربیان تیم‌های ارمنستان و فیلیپین نیز ایرانی هستند.

* ترکیب هشت نفره تیم ملی گرجستان

اوتاس گوگاوا در 55، مالخاس ماخاروبیلزه در 60، بکا لومتادزه در 66، زورابی اربوسوناشویلی در 74، واسیل کورتوراشویلی در 84، زویاد مترولی در 96 و ترنیک خیداشویلی و بکا شلیدزه در 120 کیلوگرم، الوجا کوبیا شویلی به عنوان مربی تیم ملی گرجستان

* ترکیب هفت نفره تیم ملی ارمنستان روبرت غازاریان در 55 کیلوگرم، سیرکان اوداکیان در 60 کیلوگرم، داویت خاچاتیریان و بوقوس تادسویان در 66 کیلوگرم، والتر مارگاریان در 74 کیلوگرم، آرتاش یغازایان در 84 کیلوگرم و آرتوآجا میان در 96 کیلوگرم به عنوان هفت کشتی‌گیر تیم ملی در این مسابقات است.

سرمربی تیم ملی ارمنستان بر عهده مربی ایرانی ابوالفضل دولت‌خواه است که هواچیا هوانسیان به عنوان مربی و علی دولت‌خواه به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کنند.

ترکیب سه نفره تیم ملی فیلیپین نیز در وزن 55 کیلوگرم آلوین لوبریگتیو، جانی مورقه در 60 کیلوگرم و جوزف آتگانا در 66 کیلوگرم هستند که اشکان قائد مربی ایرانی این تیم است؛ جیمی آتگانا به عنوان دستیار، قائد را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

به گزارش فارس، چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی شیرودی روزهای دوم و سوم آبان به میزبانی تنکابن در سالن ورزشی امام رضا (ع) با حضور 15 تیم خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول