اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نبود پارکینگ عامل افزایش بار ترافیکی در یاسوج است

معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرکز استان شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم و نبود پارکینگ عمومی از عوامل مهم و موثر در این بار ترافیکی است.

نبود پارکینگ عامل افزایش بار ترافیکی در یاسوج است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پژمان نیک‌اقبال عصر امروز در اولین نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید با تاکید بر این‌که اولین نشست شورا در دولت جدید برگزار می‌شود، اظهار کرد: شورای ترافیک جنبه‌های مهم و مختلفی دارد که مصوبات و برنامه‌های اجرایی در این نشست از جنبه تسهیل در روانی بار ترافیک و امنیت مردم و ...مهم و موثر است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری‌ها در شورای ترافیک باید به صورت کارشناسی شده باشد، گفت: با توجه به این‌که این شورا از حساسیت خاصی برخوردار است، مسائل و برنامه‌هایی ارائه شود که مدیران دستگاه‌ها توان اجرایی کردن آن را داشته باشند.

نیک‌اقبال با تاکید بر این‌که مشکلات زیادی در حوزه ترافیک مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: عمده مشکلاتی که روزانه شاهد آن هستیم نبود پارکینگ و ترافیک‌های ایجاد شده در این خصوص است که باید تمهیداتی اساسی و راهبردی در این خصوص اتخاذ شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده و در فصل گردش‌پذیر در مرکز استان شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم، نبود پارکینگ عمومی از عوامل مهم و موثر در افزایش این بار ترافیکی است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بروز برخی نگرانی‌ها در سطح شهر یاسوج با تصمیم‌گیری‌های مهم و اساسی اتخاذ شده در شورای ترافیک استان رفع می‌شود و باید بهترین نظرات را در این خصوص ارائه کرد.

این مسئول عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: مشکلات باید اساسی و زیرساختی رفع شوند.

نیک‌اقبال با تاکید مجدد بر وجود مشکلات زیاد در حوزه ترافیک استان و مرکز استان اذعان کرد: انتظار می‌رود با توجه به گردش‌پذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد و ورود تعداد زیادی گردشگر و توریست به مرکز استان نسبت به رفع مشکلات بار ترافیکی نیز اقدامات اساسی لحاظ و اجرا شود.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول