اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 شیراز خبر داد

احداث 3600 واحد پارکینگ در بافت مرکزی شیراز

شهردار منطقه 2 شیراز گفت: 3 هزار و 650 واحد پارکینگ به مجموعه بافت مرکزی این شهر افزوده می‌شود.

احداث 3600 واحد پارکینگ در بافت مرکزی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ناصر کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌هایی که در منطقه دو شیراز در حال احداث است تا یکی دو سال آینده چهره این منطقه را دگرگون می‌کند.

وی افزود: صنعت خانه‌سازی در بالا بردن سطح اشتغال تاثیر بسزایی دارد و در همین زمینه فضا برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در منطقه دو ایجاد شده است.

کمالی ادامه داد: در منطقه دو شهرداری شیراز پروژه تجاری پارکینگ فخرآباد با بیش از 800 واحد ظرفیت پارک، انتظار مردم را برای افزایش دسترسی به پارکینگ برآورده می‌کند.

وی اضافه کرد: مجتمع سپهر با 800 واحد پارکینگ و فضاهای تجاری و پارکینگ هلال احمر با ظرفیت 900 واحد پارک و فضاهای تفریحی و تجاری با مشارکت شهرداری در حال احداث است که بیش از 50 درصد پیشرفت دارد.

کمالی بیان کرد: مجموعه بیت‌المقدس در خیابان قاآنی کهنه که منطقه اصیل و تاریخی شیراز است، توازن اجرای پروژه در شمال و مرکز شیراز را برقرار می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث زیباسازی منظر شهری از جمله موارد مورد تاکید شهرداری منطقه دو است که با یک‌هزار و 609 هکتار محدوده و 208 هزار نفر جمعیت از مراکز جمعیتی شیراز محسوب می‌شود.

کمالی ابراز داشت: بیش از 500 هکتار از بافت فرسوده در منطقه دو قرار دارد و بسیاری از طرح‌های ترافیکی در همین محدوده اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 2 شیراز یادآور شد: جذب سرمایه‌گذار در این منطقه از خالی شدن بافت‌های فرسوده آن جلوگیری کرده و مانع از گسترش بافت فرسوده می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول