اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

طرح جامع خروجی یاسوج به شیراز ـ بابامیدان باید مشخص شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع خروجی یاسوج به شیراز ـ بابامیدان باید مشخص شود.

طرح جامع خروجی یاسوج به شیراز ـ بابامیدان باید مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی و اعضای شورای ترافیک در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تأکید به برگزاری هرچه تخصصی‌تر شورای ترافیک استان، اذعان کرد: جلسه به گونه‌ای باشد که مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌ها در شورای استان کهگیلویه و بویراحمد به بحث و تبادل نظر گذاشته شود و به تأیید شورا برسد.

خادمی به مهم‌ترین مصوبات اجرایی شورای ترافیک اشاره کرد و گفت: طرح جامع خروجی یاسوج به شیراز و بابامیدان باید آماده و مصوب شده باشد تا بتوان بار ترافیکی که در محورهای منتهی به این مسیر است کاسته شود.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه با مشخص شدن طرح جامع خروجی یاسوج به شیراز بار ترافیکی روستاها در این مسیر نیز کاسته می‌شود، اذعان کرد: باید در کمترین زمان مشخص این طرح مورد بررسی قرار گرفته شود.

وی در ادامه متذکر شد: ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو که باعث بروز مشکلات برای مردم منطقه شده از ضروریات امر است و باید طی برنامه مناسبی این امر نیز ساماندهی شود.

خادمی بر ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و سبزی‌فروش در ورودی و خروجی شهر و مرکز شهر تاکید کرد‌ و گفت: مستقر شدن وانت‌بارها در این مکان‌ها باعث نازیبا جلوه دادن ورودی‌ شهرها می‌شود که باید به صورت ساماندهی شده به اجرا گذاشته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه مکان حادثه‌خیز در مرکز استان وجود دارد، بیان داشت: پل‌های عابر پیاده‌ای که عملیات اجرایی آن‌ها روند رو به رشدی دارند در زمان کمی باید به بهره‌برداری برسند از این‌رو متولیان امر باید در مکان‌های حادثه‌خیز اقدام به نصب پل هوایی عابر پیاده کنند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول