اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر نورانی رهبری به کرمانشاه پیامی صادر کرد

استاندار کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر نورانی و مبارک ولی امر مسلمین جهان به استان همیشه ولایت‌مدار کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

استاندار کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر نورانی رهبری به کرمانشاه پیامی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر نورانی و مبارک ولی امر مسلمین جهان به استان همیشه ولایت‌مدار کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است: با گذشت دو سال از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه حلاوت این حضور نورانی همچنان در یاد و خاطره مردمان ولایت‌مدار این استان متجلی و متبلور است.

این پیام می‌افزاید: بی‌تردید حضور معظم‌له علاوه بر برکات معنوی فراوانی که برای این دیار به‌همراه داشته و خواهد داشت، در عرصه توسعه و پیشرفت استان نیز تاثیری شگرف بر جای گذاشته که دامنه این تاثیرات همچنان ادامه داشته و انشاءالله با تحقق کامل مصوبات این سفر مملو از رحمت و برکت شاهد نیل استان کرمانشاه به دروازه‌های بالندگی و شکوه خواهیم بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره حضور آن رهبر فرزانه و ربانی و استقبال پرشور و تاریخی مردم شریف استان کرمانشاه از یکایک مسئولان امر می‌خواهم تا با پیگیری و تحقق تام و تمام مصوبات سفر، زمینه رشد روزافزون استان کرمانشاه را -که به تعبیر مقام معظم رهبری «چهره زیبا و سینه ستبر» کشور است فراهم آورند.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول