اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر خبر داد

راه‌اندازی مجمع خیران ورزش‌یار خمینی‌شهر برای نخستین‌بار در کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: برای نخستین بار در میان شهرستان‌های کشور مجمع خیران ورزش‌یار را در خمینی‌شهر برگزار کرده‌ایم.

راه‌اندازی مجمع خیران ورزش‌یار خمینی‌شهر برای نخستین‌بار در کشور

جواد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی که با عید سعید غدیرخم و دهه ولایت مصادف شده است، برنامه‌های بسیاری را اجرا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: روز جمعه هفته گذشته هم‌زمان با آغاز هفته تربیت بدنی جامعه ورزش این شهرستان به صورت هماهنگ در نماز جمعه شرکت کرده و من نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها موضوعاتی را در ارتباط با برنامه‌هایمان در زمینه ورزش و جوانان مطرح کردم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر تاکید کرد: روز شنبه مراسم نمادین زنگ ورزش در یکی از مدارس شهرستان با مشارکت اداره آموزش و پرورش و مسئولان این شهرستان با شکوه خاصی اجرا شد.

وی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی در شهر درچه، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان و مسابقات تکواندو و کاراته بسیج استان در شهر درچه و به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر در روز جمعه هفته گذشته برگزار شده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین روز سه‌شنبه جشن ویژه هفته تربیت بدنی با حضور عامه مردم در قالب رژه هیئت‌های مختلف ورزشی را با وجود سردی هوا برگزار کردیم که استقبال خوبی را از این مراسم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی رشته‌های رزمی را در طول هفته گذشته داشتیم، افزود: هفته بسیار خوبی را سپری کردیم و با توجه به راه‌اندازی سامانه پیامک این اداره برای تمام جامعه ورزش شهرستان پیام‌های مختلفی ارسال شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: با توجه به جمعیت بسیار بالای این شهرستان سرانه ورزشی بسیار پایینی داریم، اما با همت مردم، کمک و همکاری مسئولان هم در شهرستان و هم در استان، با وجود این کمبود پیشرفت بسیار خوبی را در ورزش خمینی‌شهر شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بالغ بر 14 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: طی مدت گذشته همایش تجلیل از قهرمانان را برگزار کردیم که حضور بیش از 70 ورزشکار مقام‌آور در سطح بین‌المللی در این همایش نشان از استعدادهای فراوان این شهرستان دارد.

محمدی ادامه داد: این تعداد ورزشکار می‌توانند هشداری برای ما مسئولان باشند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای جوانان خود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با افتخار می‌گویم به عنوان نخستین شهرستان کشور انجمن خیرین ورزش‌یار را راه‌اندازی کردیم که بسیار نیز فعال است و در حال حاضر دو پروژه بزرگ ورزشی این شهرستان به نام‌های زمین چمن مجموعه ورزشی قدس خمینی‌شهر و دیگری مشارکت، همکاری و کمک این مجموعه به انجمن خیریه مهدیه در تکمیل سالن 2 هزار نفره ورزشی مهدیه خمینی‌شهر به کمک مجمع خیران ورزش‌یار استان شکل گرفته که راه‌اندازی چنین مجمعی سبب افتخار است و می‌تواند به عنوان یک نمونه و الگو برای شهرستان‌های دیگر کشور نیز استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر اضافه کرد: این انجمن به طور 100 درصد بومی این شهرستان است و کاری به مجمع خیران ورزش‌یار استان ندارند.

انتهای پیام/63020/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول