اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم اثربخشی برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی در جامعه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اثربخشی برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی در جامعه تاکید کرد.

لزوم اثربخشی برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که برنامه‌ها باید به صورت پایه‌ای و کارشناسی شده باشد، گفت: برنامه‌ها بعد از کارشناسی در شورای فرهنگ عمومی مطرح و بعد از ارائه بیان نظرات و دیدگاه‌ها به تصویب اعضا برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که همواره دستگاه‌های عظیم فرهنگی در سطح کشور کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهند، گفت: سازمان‌های آموزش و پرورش، صدا و سیما، ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی باید وظایف خود را در سطح کلان انجام دهند.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: در سطح ملی باید کار کارشناسی شده و دقیق باشد و نقاط قوت و ضعف در سطح جامعه را شناسایی و برنامه‌ای برای آن ارائه شود.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ما دولت دینی هستیم و باید جلوه و آراستگی از دین داشته باشیم و همواره باید این اصل مهم را رعایت کنیم، بیان داشت: انتظار می‌رود کلیه مدیران و زیرمجموعه‌های آن‌ها به این اصل پایبند باشند و در راستای دولت دینی تدبیر و امید حرکت کنند.             

خادمی با تاکید بر این‌که باید در صدور مجوزها نظارت و کار کارشناسی صورت گیرد، گفت: باید کار به گونه‌ای سقف‌بندی شود و با کار کارشناسی شده اقدام به صدور مجوزها در کلیه صنف‌ها از جمله تالارها و باغ‌های عروسی صورت پذیرد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همواره مشکلات زیادی در تالارهای عروسی به وجود می‌آید، گفت: هنر مدیران دستگا‌ه‌ها این باشد که کاری را از رسیدن به مقام امنیتی به سطح پایین‌تر سوق دهند از این‌رو به عنوان مدیران باید کارها را سطح‌بندی کنیم.

خادمی در ادامه با اشاره به این‌که جلسات شورای فرهنگ عمومی باید اثربخشی آن در جامعه قابل تحسین باشد، گفت: باید جلسات این شورا به‌گونه‌ای باشد که شاهد تاثیر مثبت آن در سطح جامعه باشیم و جلسات به صورت کارشناسی شده برگزار شود.

این مسئول اذعان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی از مصوباتی است که باید در سطح جامعه نهادینه کرد و براساس بیانات مقام معظم رهبری در راستای سبک زندگی اسلامی عمل کنیم از این‌رو سبک زندگی باید به صورت بومی در نظر گرفته شود.                                                                          

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول