اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

مسئولان منویات مقام معظم رهبری را چراغ‌راه خود قرار دهند

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: نخبگان و مسئولان جامعه ما باید در مناسبات و تعاملات با سایر کشورها با در نظرگرفتن نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری، راهبردها و منویات ایشان را چراغ راه خود قرار دهند.

مسئولان منویات مقام معظم رهبری را چراغ‌راه خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مریم زارع پور صبح امروز در حاشیه مراسم جشن دهه ولایت که در ناحیه بسیج دانشجویی فارس برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: غدیر با نام علی معنا و مفهوم پیدا می‌کند و هر سال که غدیر می‌آید تجدید پیمان با ولایت است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم با ولایت و در کنار ولایت باشیم باید مانند مالک اشتر و میثم تمار عمل کنیم افزود: این موضوع به این معنا است که باید با تمام وجود در علی (ع) و ولایت غرق شویم و در این صورت می‌توانیم ادعا کنیم که شیعه واقعی هستیم.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در طول تاریخ هر زمانی که نخبگان جامعه خارج از دایره ولایت قرار گرفتند، آن جامعه در حرکت به سمت پیشرفت و تعالی با مشکلاتی روبه‌رو شده است اضافه کرد: جامعه امروز ما به دلیل همین ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، در دنیا از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است.

زارع پور ادامه داد: نخبگان و مسئولان جامعه ما که بی‌شک به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی در مجامع جهانی می‌اندیشند باید در مناسبات و تعاملات با سایر کشورها با در نظر گرفتن نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری، راهبردها و منویات ایشان را چراغ‌راه خود قرار دهند.

وی با اشاره به کلیدواژه نرمش قهرمانانه که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، خاطرنشان کرد: سیاستمداران و نخبگان ما وظیفه دارند ولایت‌مدارانه به هر دو وجه نرمش و قهرمانانه آن توجه ویژه داشته باشند تا جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی آزادگان جهان همچنان برجسته بماند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: پذیرفتنی نیست که عده‌ای به جای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، به دنبال تفسیر این منویات در راستای تایید عملکرد خود باشند.

زارع‌پور بیان داشت: مسیر عزت و شرف انقلاب اسلامی ما با ولایتمداری و حضور در صحنه امتی که پیام غدیر را با گوش جان دریافت کردند، همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اقلیتی از نخبگان که پیام غدیر را به خوبی درک نکرده‌اند توسط مردم طرد خواهند شد.

انتهای پیام/2448/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول