اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

ارتقای شاخص‌های آموزشی هدف بزرگ انتخابات است

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج رسیدن به شاخص‌های آموزشی و فرهنگی و ارتقای آنان را از اهداف بزرگ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی عنوان کرد.

ارتقای شاخص‌های آموزشی هدف بزرگ انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، غلامعلی کرمی‌نیاز پیش از ظهر امروز در مراسم شانزدهمین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که در مدرسه نمونه دولتی شهید نامدار مرادی سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: انتخابات در کشورمان با توجه به آموزه‌های دینی بسیار مهم و نقشی اساسی در سرنوشت مملکت دارد.

وی افزود: بالاترین مقام اجرایی کشورمان از شخص رئیس جمهور گرفته تا شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس رای مردم و انتخابات انتخاب می‌شوند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تاکید کرد: دانش‌آموزان باید بر اساس آنچه نیاز دارند مهارت کسب کنند و هر کدام از این دانش‌آموزان بر اساس این انتخاب سهم دارند.

کرمی نیاز تصریح کرد: کسانی که در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند باید مطیع و به تمام موازین پایبند باشند.

وی با اشاره به اهداف شورای دانش‌آموزی در سطح مدارس اضافه کرد: شورای دانش آموزی رکنی از ارکان مدرسه و نهادی است صنفی که اعضای آن بر اساس انتخابات آزاد به منظور زمینه سازی رشد مهارت‌های فردی، اجتماعی و توسعه مشارکت دانش‌آموزان در امور آموزشی و تعامل بین مسئولان مدرسه صورت می‌گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به نقش جوانان در سازندگی کشور اظهار کرد: بدون شک تجربه ثابت کرده که نظام مقدس جمهوری اسلامی که هر جا کار را به جوانان متعهد و با تجربه واگذار کرده، موفق عمل کردند.

کرمی نیاز یادآور شد: این دانش‌آموزان آینده‌سازان فردای کشورمان هستند که باید از هم‌اکنون بسترهای لازم برای حضور و مشارکت در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در آنان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان باید با تکیه بر علم و انجام فعالیت در عرصه‌های فرهنگی جامعه، برای اعتلای روزافزون کشور تلاش‌های زیادی  انجام دهند.

  در پایان این مراسم دانش‌آموزان آرای کاندیداهای مورد نظر خود را داخل صندوق انداختند و در پایان نتیجه گیری 7 نفر به عنوان اعضای شوراهای دانش‌آموزی انتخاب شدند.

انتهای پیام/79005/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول