اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد

نمایش بازسازی واقعه غدیر در 122 شهر ایران

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در روز جشن ولایت در سراسر ایران اسلامی توسط 122 گروه نمایشی بسیجی خبر داد.

نمایش بازسازی واقعه غدیر در  122 شهر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سعید سعیدی صبح امروز در نشست خبری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از ولایت است، اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند به بشر ولایت است پس همه باید رهرو ولایت باشیم تا سعادتمند شویم.

وی افزود: در هر برهه زمانی از تاریخ که همراه تبعیت محض مردم از ولایت بوده، جامعه موفق و سربلند شده است.

فرمانده سپاه تویسرکان در ادامه به بازسازی واقعه غدیر خم در تویسرکان به واسطه 600 نفر هنرمند بسیجی اشاره کرد و گفت: نمایش واقعه غدیر با بازی 100 بازیگر اصلی، 400 بازیگر فرعی و 100 نفر عوامل اجرایی در روز پنچ‌شنبه در میدان بسیج واقع در جاده کرمانشاه انجام می‌شود.

وی از تشکیل کمیته شش‌گانه برای به نمایش گذاشتن واقعه غدیر خم در تویسرکان خبر داد و اضافه کرد: کمیته‌های اردویی، برنامه‌ریزی، مالی، هنری، پشتیبانی و ترابری، نظارت بر عملکرد، فرهنگی و اطلاع‌رسانی هماهنگی هرچه بهتر برگزاری نمایش را بر عهده دارند.

سعیدی با اشاره به اینکه اخلاص در کار باعث اثرگذاری آن بر جامعه هدف می‌شود، تصریح کرد: احیای غدیر خم  جامعه را با واقعیات آشنا می‌کند.

وی تأکید کرد: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر به بصیرت‌افزایی نیاز دارد زیرا دشمن تلاش دارد ما را از دین مبین اسلام جدا کند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان بازخوانی تاریخ رویدادهای اسلام را نوعی بصیرت‌افزایی در جامعه خواند و گفت: بسیج همراه با همه ارکان کشور مانند همه زمان‌ها با تمام توان از اسلام و انقلاب صیانت می‌کند.

وی در پایان از  نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در روز جشن ولایت در سراسر ایران اسلامی توسط 122 گروه هنرمند بسیجی خبر داد.

انتهای پیام/89010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول