اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق سپاهان:

ذوب‎آهن مانند هوای بهاری است/ کارشناسان هم گیج شده‎اند

سرمربی سابق سپاهان گفت: شرایط تیم فوتبال ذوب‎آهن مانند آب و هوای بهاری است.

ذوب‎آهن مانند هوای بهاری است/ کارشناسان هم گیج شده‎اند

حسین چرخابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‎آهن اظهار کرد: این تیم مانند هوای بهاری گاه بارانی بسیار شدید و گاه آفتابی است و این تیم با عملکردش در طول این فصل کارشناسان را هم گیج کرده است.

وی ادامه داد: ذوب‎آهن گاهی بازی‎هایش مانند دیدار برابر استقلال بسیار خوب و گاهی مانند بازی مقابل گسترش فولاد تبریز بد است و دو حالت متفاوت را از این تیم شاهد بوده‎ایم که در این مورد باید لوکا بوناچیچ سرمربی تیم پاسخگو باشد.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: تیم صبا با توجه به اینکه محمد مایلی کهن سرمربی این تیم است، منسجم و منظم بازی می‎کند و تیمی که انضباط تیمی داشته باشد خوب نتیجه می‎گیرد و این موضوع سبب می‎شود که تمام بازیکنان در خدمت رضا عنایتی باشند.

وی اضافه کرد: آمدن آقای آذری انگیزه‎ها را در ذوب‎آهن افزایش می‎دهد و وی فردی بوده که حرف و عملش یکی و بسیار صادق و راستگو است.

چرخابی تاکید کرد: امیدوارم ذوب‎آهن بتواند با انسجام تیمی نه تنها در برابر صبای قم بلکه در سایر بازی‎هایش نیز نتایج مطلوب را کسب کند.

انتهای پیام/63020/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول