اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات قهرمانی ووشو در شهربابک برگزار شد

مسابقات ووشوی قهرمانی شهربابک برگزار و نفرات اول این مسابقات معرفی شدند.

مسابقات قهرمانی ووشو در شهربابک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، مسابقات قهرمانی ووشوکاران شهربابک در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد که در پایان این مسابقات برندگان 9 وزن شرکت کننده معرفی شدند.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک روز گذشته در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک گفت: وجود زیرساخت‌ها برای هر ورزشی یک ضرورت است و در شهربابک اگر بقیه ارگان‌ها و شرکت‌ها همراه با تربیت بدنی فضاهای ورزشی ایجاد کرده بودند، قطعا استعدادهای ما برای راهیابی به مسابقات المپیک مسیر هموارتری را طی می‌کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که چه توقعی از ووشوی شهرستان دارید، گفت: هماهنگی استان برای ایجاد آمادگی بر اساس تقویم ورزشی هیئت استان برنامه‌ریزی می‌شود تا بر اساس استعدادیابی تمرینات انجام شود و امیدواریم 50 درصد سکوهای قهرمانی استان در دو سال آینده از شهربابک باشد.

حسن امینی رئیس هیئت ووشوی شهربابک نیز در حاشیه این مسابقات ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان و ووشوکاران هدف از حمایت از ورزش ووشو را  شناسایی استعدادها و تربیت ورزشکاران به سمت ورزش قهرمانی با نگاهی به المپیک دانست.

وی افزود: زحمات چند ماهه ما به ثمر رسیده و از شش وزنی که از استان برای مسابقات کشور می‌روند، چهار وزن آن شهربابکی هستند.

محمد جعفری سرمربی ووشوکاران شهربابک نیز روز گذشته به خبرنگار فارس گفت: در این مسابقات در وزن 20 کیلوگرم پارسا اسدی، 25 کیلوگرم پوریا عباسی، 30 کیلوگرم ابوالفضل یوسفی، 35 کیلوگرم ابوذر تناور، 40 کیلوگرم محمدعلی امینی، 45 کیلوگرم محمدحسین عباسی، 52 کیلوگرم دانیال کافی، 65 کیلوگرم محمدعلی بهزادی و 65 کیلوگرم ایمان اسدی مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند. 

انتهای پیام/80023/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول