اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرعت عمل پلیس و همکاری مردم

باند بزرگ سارقان زورگیر در کرج متلاشی شد

یک باند بزرگ سارقان زورگیر در شهرستان کرج، در پی همکاری پلیس با مردم و سرعت عمل بالای نیروی انتظامی متلاشی شد.

باند بزرگ سارقان زورگیر در کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این باند متشکل از 20 سارق، زورگیر و دختران معتاد است که به طور کامل شناسایی و متلاشی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد و گفت: در شامگاه 14 مهر ماه سال جاری، یکی از شهروندان پس از اینکه رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو پیکان را می‌بیند، بلافاصله نیروی انتظامی را در جریان گذاشته و ماموران ما وارد عمل شدند.

سیدحسین سیدحقیقی افزود: زمانی که پلیس به محل رسید، این افراد در حال سرقت یک خودرو پژو بودند که با هوشیاری ماموران و تعقیب سارقان سرنخ‌هایی از یک باند بزرگ سرقت، تجاوز به عنف، زورگیری و تبهکاری به دست آمد.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران پلیس کارهای اطلاعاتی و تخصصی برای شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند و در نهایت طی کمتر از 15 روز این باند بزرگ شناسایی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: پس از شناسایی کامل باند و کشف مخفیگاه این باند در باغستان کرج، طی یک عملیات ضربتی و زمانی که اکثر اعضای باند در مخفیگاه بودند، 20 نفر از اعضای باند از جمله اراذل و اوباش، دختران معتاد، فروشندگان مواد مخدر و سارقان حرفه‌ای دستگیر شدند.

سید حقیقی افزود: شگرد این گروه استفاده از دختران معتاد برای به دام‌انداختن رانندگان خودروهای گران‌قیمت بود.

وی بیان داشت: در مخفیگاه تبهکاران چندین قبضه قمه و شمشیر و مواد مخدر از نوع شیشه و حشیش، دو خودروی مسروقه، تعدادی گوشی همراه و حتی اسکناس‌های جعلی کشف و ضبط شد.

سید حقیقی در پایان گفت: شناسایی این باند بزرگ یکی از موفقیت‌های نیروی انتظامی کرج به شمار می‌آید و همچنان تحقیقات از تبهکاران برای شناسایی ابعاد فعالیت‌های مجرمانه آنها اعم از زورگیر، تجاوز به عنف، سرقت و توزیع مواد مخدر در حال انجام است.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول