اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

240 دانش‌آموز استان مرکزی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سپاه و آموزش و پرورش 240 نفر از دانش‌آموزان استان مرکزی بعد از ظهر امروز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

240 دانش‌آموز استان مرکزی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می‌شود که خوشبختانه هر سال با استقبال بیشتر جوانان مواجه می‌شود.

محمدتقی امینی افزود: ما امروز جنگی داریم که خطرناک‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است، در آن زمان شهدا با نثار جان خود توانستند این انقلاب را حفظ کنند و جنگ تحمیلی را به پیروزی برسانند و امروز دانش‌آموزان در مقابل جنگ نرم دشمن قرار گرفته‌اند و باید با توکل به خداوند متعال، درایت و علم بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با رضایت خود دانش‌آموزان و به منظور آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با مناطق جنگی و همچنین رشادت‌های شهیدان است که هر ساله با همکاری سپاه پاسداران انجام می‌شود.

در این مراسم 240 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

این اردو به مدت سه روز برگزار می‌شود و طی آن دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/87007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول