اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

امام‌زاده ابراهیم کنگاور روزانه بیش از یک‌هزار زائر دارد

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: امام‌زاده ابراهیم کنگاور روزانه بیش از یک‌هزار و 500 زائر دارد و صحن آن نیازمند توسعه است.

امام‌زاده ابراهیم کنگاور روزانه بیش از یک‌هزار زائر دارد

حشمت‌الله عزیزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به‌اینکه امام‌زادگان قطب‌های معنوی و گردشگری هستند و می‌توانند در ایجاد فضایی مناسب در شهرها بسیار مؤثر باشند، گفت: امام‌زاده ابراهیم کنگاور روزانه بیش از یک‌هزار و 500 زائر دارد و صحن آن نیازمند توسعه است.

وی افزود: سامان‌دهی مسجد گردنه بیدسرخ، رسیدگی به وضعیت ترمیم و بازسازی مساجد روستائی و تعیین تکلیف سند اراضی روستائی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه واقع شود.

فرماندار شهرستان کنگاور با بیان اینکه بلایا گاهی بدون کمک‌های ملی و بین‌المللی به فاجعه‌های انسانی منجر می‌شوند، گفت: بلایا به صورت غافلگیرکننده و اجتناب‌ناپذیر رخ داده و به‌علت گستردگی اثرات بر منابع مادی و انسانی و قطع روند طبیعی حیات، خارج از ظرفیت و توان تطابق جوامع است.

عزیزی اظهار داشت: شاید یکی از دلائل عمده متحمل‌ شدن این همه خسارت، عدم مدیریت و برنامه‌ریزی به‌منظور رویارویی با بلایا بوده و عدم آمادگی برای مقابله با عوارض نامطلوب آن‌ها پس از وقوع حادثه از دیگر دلایل است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث در مدارس کنگاور طی هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد و اعلام کرد: مانورهای تخصصی زمین‌لرزه و امداد و نجات جاده‌ای از دیگر برنامه‌ریزی‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در سطح شهرستان کنگاور است.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول