اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

برگزاری یادواره 21 شهید روحانی تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان از برگزاری یادواره 21 شهید روحانی هشت سال دفاع مقدس تویسرکان در اولین روز ماه محرم امسال خبر داد.

برگزاری یادواره 21 شهید روحانی تویسرکان

حسین‌علی شرکائی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه  امنیت و اقتدار جهانی ایران اسلامی مرهون خون شهداست، از برگزاری یادواره شهدای روحانی تویسرکان با هدف بزرگداشت حماسه‌سازی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی زمان برگزاری یادواره 21 شهید روحانی شهدای تویسرکان را 14 آبان ماه، مصادف با اولین روز محرم امسال در محل حوزه علمیه خواهران کوثر این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار تویسرکان گفت: تویسرکان 751 شهید و هزار و 460 جانباز تقدیم انقلاب کرده که 21 نفر از شهدای دیار دارالمؤمنین روحانی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز الگوی ملل آزادی‌خواه دنیا هستند، تأکید کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت فقیه اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر گیتی توسعه دادند.

شرکائی با اشاره به اینکه یادواره شهدا سبب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهادت در پیکره جامعه می‌شود، اضافه کرد: هدف اصلی دشمن دور کردن جامعه از اصول و ارزش‌هاست و ما باید در قالب برنامه‌های‌ محوری فرهنگ ناب را به اجتماع  اشاعه دهیم.

وی به هجوم نرم‌افزاری دشمن با استفاده از فناوری روز پرداخت و گفت: بازخوانی هشت سال حماسه در مقابله با دنیای کفر بهترین مرجع برای حضور موفق در میدان نبرد امروز با دشمنان است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به ترویج فرهنگ غربی از سوی دشمنان، یادآور شد: آگاهی جوانان به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) و تفهیم درست آن به جوانان راه را برای همه روشن می‌کند.

وی کاربردی‌ترین راهبرد در احراز اهداف و  مطالبات در عرصه‌های مختلف انقلاب را پیروی از راه شهدا و بهره‌مندی از وصیت‌نامه آن‌ها دانست.

شرکائی با تأکید بر اینکه همه باید در کسب معرفت نسبت به اهداف و آرمان شهدا کوشا باشیم، تصریح کرد: به‌کارگیری توصیه‌های شهدا که بسیار در وصیت‌نامه‌های آنان تأکید شده ما را  کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز به سلاح ایمان، قدرت نظام سلطه را در هم شکست، ابراز داشت: بر همه واجب است با تأسی از راه امام(ره) و شهدا، دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناامید کنیم.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول