اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت رودبار خبر داد

تصویب احداث 26 مرکز درمانی روستایی و خانه بهداشت در رودبار جنوب

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب گفت: ساخت پنج مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و 21 خانه بهداشت نیز تصویب شده است.

تصویب احداث 26 مرکز درمانی روستایی و خانه بهداشت در رودبار جنوب

حسین صداقت‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به عملکرد این مجموعه در سال گذشته اظهار داشت: احداث خانه بهداشت در مناطق چاه علیشاه، کهورابل، لب‌فراوان، حسن‌آباد و کپری از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به تجهیز مرکز درمان پیشگیری هاری و آزمایشگاه مالاریا شهرستان رودبار افزود: طی سال گذشته مراکز بهداشتی و درمانی بیژن‌آباد، زهکلوت و چاه‌حسن تعمیر و رنگ آمیزی شدند و ساخت پنج مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و 21 خانه بهداشت نیز تصویب شده است.

صداقت‌نیا با بیان اینکه تمام داروخانه‌های مرکز شهرستان رودبار به بخش خصوصی واگذار شدند، تصریح کرد: در سال گذشته برای خانه‌های بهداشت روستاهای حیدرآباد، ده‌گودال، برجک، دگاری‌محمدآباد، دو زیارتی، عزیز آباد، دهنو کوهستان و چاه احمد بهورز پذیرش شد و مجوز پذیرش بهورز برای چهار روستا نیز گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماریابی و تشخیص به موقع سل، مالاریا، تب مالت، سالک، وبا و هپاتیت انجام و خدمات‌ پیشگیری و درمانی رایگان به این بیماران و خانواده‌های آن‌ها ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب با اشاره به برگزاری جلسات و نشست‌های آموزش بهداشت برای نهادهای این شهرستان به مناسبت‌های مختلف گفت: جلسات آموزشی ویژه روستائیان در مناطق روستایی و سیاری توسط پزشکان، کاردانان، ماماها و بهورزان برگزار شده است.

انتهای پیام/80009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول