اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

خانه بهداشت شماره 2 روستای فرگ کاشمر افتتاح شد

خانه بهداشت شماره دو روستای فرگ از توابع بخش مرکزی کاشمر طی مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

خانه بهداشت شماره 2 روستای فرگ کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدجواد یزدانی پیش‌ازظهر امروز در آیین افتتاح این خانه بهداشت با تقدیر از همکاری اهالی و اعضای شورای اسلامی روستا با مجموعه بهداشت و درمان کاشمر اظهار داشت: 250 متر زمین این خانه بهداشت توسط مادر شهید مهدی زارع‌پور اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی و ساخت و ساز را انجام داده است؛ یادآور شد: این خانه بهداشت در زیربنایی به مساحت 80 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون‌ریال ساخته شده است.

وی یادآور شد: روستای فرگ به لحاظ جمعیتی دارای دو باب خانه بهداشت است که پیش از این ارائه خدمات خانه بهداشت شماره دو در محل استیجاری انجام می شد که از این پس خدمات به صورت مطلوب‌تری به مراجعه‌کنندگان داده خواهد شد.

مهدی فروزان، فرماندار کاشمر نیز در این مراسم با تاکید بر این که هر پروژه‌ای که امروز به دست سربازان در قالب طرح بسیج سازندگی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد برگ زرینی بر تاریخ انقلاب است، گفت: خدماتی که امروز توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود نشان‌دهنده دستاوردهای بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه بیان داشت: آن زمان نیروها در بحث دفاع از خاک و ناموس گام بر می‌داشتند و امروز نیز در عرصه‌های اقتصادی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و خدماتی در جهت رفاه و آسایش مردم ارائه می کنند.

فروزان با تقدیر از مجموعه بسیج سازندگی سپاه ناحیه کاشمر در احداث پروژه های مجموعه بهداشت و درمان خطاب به اهالی روستای فرگ یادآور شد: امروز دولت نیاز به کمک و مساعدت دارد و اگر ما در اجرای پروژه ها و طرح‌ها پیشگام باشیم دولت نیز خدمات بهتری می‌تواند ارائه کند و در زمان کوتاه‌تری مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول