اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاق نادر در ورزش کشور؛

«هت‌تریک» یک مسئول در پذیرش مسئولیت‌ها

مسئول امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به طور همزمان مسئولیت نایب رئیسی هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان و نایب رئیسی انجمن آلیش را در اختیار دارد تا مسئول ورزش بانوان اصفهان در تعداد مسئولیت هت‌تریک کند.

«هت‌تریک» یک مسئول در پذیرش مسئولیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زمانی که محمدرضا محمدجواهری مسئولیت ورزش اصفهان را برعهده گرفت، نسرین شاکری‌فرد را به عنوان مسئول امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزید.

برگزیده شدن شاکری فرد به عنوان مسئول ورزش بانوان استان اصفهان در شرایطی به وقوع پیوست که وی چند ماهی بود به عنوان نایب رئیس هیئت ورزش همگانی استان اصفهان انتخاب شده بود و مسئولیت بانوان انجمن آلیش را نیز برعهده داشت.

در آن مقطع خبرگزاری فارس پیگیری‌هایی را در این رابطه صورت داد که در ابتدای امر شواهد و قرائن از استعفای شاکری فرد از نایب رئیسی هیئت ورزش‌های همگانی خبر می‌داد اما با گذشت زمان و عادی شدن چند مسئولیتی بودن مسئول ورزش بانوان استان، نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه شاکری‌فرد هر سه مسئولیت را به طور همزمان در اختیار داشت تا یکی از اتفاقات نادر ورزش اصفهان و حتی کشور رخ بدهد.

به نظر می‌رسد همزمانی مشغله‌های کاری مسئولان ورزشی بانوان اصفهان امری اپیدمی باشد زیرا پیش از این نیز صدیقه کعبی زاده‌، به طور همزمان معاونت ورزش بانوان و مسئولیت هماهنگی روابط عمومی را برعهده داشت که در آن مقطع نیز انتقاداتی نسبت به این مساله وارد بود.

در مورد شاکری‌‌فرد نیز این انتقادات وجود دارد و این سئوال مطرح می‌شود که با این حجم مسئولیتی، وی می‌تواند به هر سه این مسئولیت‌ها به طور تمام و کمال رسیدگی کند.

از طرفی اگر به طور نمونه نقصانی در عملکرد معاونت ورزش بانوان وجود داشته باشد، این نقصان باید توسط چه کسی به شاکری‌فرد منتقل شود زیرا عرف معمول بر ارزیابی مسئول ورزش بانوان بر عملکرد نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی است اما در این شرایط که شاکری‌فرد هر دو مسئولیت را بر عهده دارد، تکلیف چیست؟

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول