اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد باشت صورت گرفت

توزیع گوشت قربانی بین مددجویان باشت

رئیس کمیته امداد باشت از توزیع گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

توزیع گوشت قربانی بین مددجویان باشت

حبیب‌الله باقرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: در ایام عید قربان گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان باشت توزیع شد.

رئیس کمیته امداد باشت افزود: بالغ بر 23 میلیون ریال نذورات در روز عید قربان جمع‌آوری و در قالب 135 کیلوگرم گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از مسلمانان در روز عید قربان گوسفند، گاو و شتر قربانی و بین نیازمندان، همسایگان توزیع می‌کنند، گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع به روش‌های مختلفی توسط این نهاد در جهت جمع‌آوری نذورات قربانی مردم انجام گرفت.

باقرپور تصریح کرد: این کار پسندیده که هر ساله در بین بسیاری از مردم رواج دارد، می‌تواند با برنامه‌ریزی منسجم و فرهنگ‌سازی مناسب فقرا را بیشتر بهره‌مند ساخت و بدون شک در درگاه خداوند متعال مورد قبول باعث غفران و آمرزش گناهان خیرین می‌شود.

وی یادآور شد: این مقدار گوشت‌های قربانی توسط امدادگران کمیته امداد به خانواده‌های ایتام و نیازمندان واقعی تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت ارزش گوشت‌های قربانی را 23 میلیون ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: از تمامی خیرین و مردم نیکوکار و حامیان که در تمامی جشن‌ها و مناسبت‌ها یاریگر این نهاد جهت کمک در رفع مشکلات ایتام و نیازمندان بوده و هستند، کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/82007/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول