اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلال برگزاری جشنواره پاییزی عیدانه صورت گرفت

دهکده گنج‌نامه میزبان هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون

حضور هنرمندان تئاتر داخلی و خارجی به بهانه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر در جنگ شادی و جشنواره پاییزی دهکده گنج‌نامه، شور و حال خاصی به این برنامه داد.

دهکده گنج‌نامه میزبان هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت مسئولان دهکده توریستی، تفریحی، ورزشی گنج‌نامه همدان جشنواره پاییزی عیدانه به مناسبت عید سعید قربان تا غدیر برگزار شده است.

در این جشنواره 10 شبه هنرمندان زیادی از سطح استان به اجرایی برنامه می‌پردازند تا دو ساعت شادی و خنده را در ایام عید ولایت برای همدانی‌های مشتاق فراهم کنند.

در این برنامه شاد و متنوع که تا شب دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت، هر شب هنرمندان در طبقه پنجم مرکز خرید این دهکده بعد از اذان مغرب و از ساعت 19 تا 21 به اجرای برنامه می‌پردازند.

حضور هنرمندان مطرح استان، اجرای نمایش، جنگ شادی، اجرای گروه هنری «عموحمید و عموها» و اجرای زیبا و دلنشین مجریان سیمای استانی مرکز همدان حمید ترابیان و رامین حاجی‌نیا باعث شده تا مردم علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی و هنری از این جنگ شادی و جشنواره پاییزی استقبال خوبی را داشته باشند.

همزمانی جشنواره پاییزی عیدانه دهکده توریستی، تفریحی، ورزشی گنج‌نامه همدان با بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث شد تا هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون که به همدان سفر کردند، به دعوت مدیران مجموعه گنج‌نامه در این برنامه حضور داشته باشند.

حضور حسین محب‌اهری، رضا فیاضی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما و همچنین عباس سجادی از مجریان برجسته صدا و سیما به همراه چند تن از میهمانان خارجی جشنواره در این مراسم از اتفاقات جالبی بود که با استقبال حضار همراه شد.

اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی توسط غرفه‌داران مرکز خرید دهکده گنج‌نامه و همچنین تعدادی سکه طلا از طرف مدیریت دهکده و دو دستگاه دوچرخه به برترین‎هایی مسابقات دوچرخه‌سواری در طول این 10 روز بر جذابیت برنامه‌ها و مسابقات اجرا شده توسط حمید رضایی‌مجد (عموحمید) بر با نشاط بودن این برنامه افزوده است.

مسئولان برگزاری این برنامه در پنج‌شنبه و در روز عید غدیر برنامه‌ ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که قطعاً با حضور مردم مشتاق و علاقه‌مند پرشورتر برگزار خواهد شد.

اجرای جشنواره بهاری، جشنواره تابستانی و جشنواره زمستانی در دهکده گنج‌نامه و برای باعث شده تا رضایت مردم با فرهنگ همدان را جلب کند و مدیران این مجموعه به دنبال برگزاری مداوم جشنواره مختلف فصلی به منظور ترغیب و تشویق مسافران و حتی مردم همدان به حضور در این مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی را داشته باشند.

در این بین در چند سال اخیر در راستای جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی و ایجاد اماکن جدید تفریحی و توریستی اقدامات خوبی در همدان انجام شده که یکی از این اماکن مجموعه تفریحی، توریستی و ورزشی دهکده گنج‌نامه همدان است.

این مجموعه منحصر به فرد در میدان گنج‌نامه و در پنج کیلومتری شهر همدان و در مجاورت کتیبه‌های کهن و آبشار مصفای گنج‌نامه واقع شده است.

آب و هوای مطبوع کوهستان در همه فصول سال، دره فرح‌بخش الوند و چشم‌انداز زیبای دشت میشان جذابیتی را پدید آورده که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند.

دهکده فرهنگی توریستی، تفریحی، ورزشی گنج‌نامه همدان تحولی در گردشگری ایران ایجاد کرده و تمام امکانات مورد نیاز یک گردشگر، اعم از تفریحی، ورزشی، اقامتی و حتی آموزشی را فراهم کرده است.

امکانات خاص هیجان‌انگیز ورزشی نظیر سکوی پرش بانجی‌ جامپینگ، کابل پرواز تیرول، دیواره سنگ‌نوردی، پیست تریال، تعادل هوایی(رنجر)، سالن بولینگ، پینت بال، پیست سورتمه‌سواری به همراه خدمات ویژه تفریحی شامل خط تله‌کابین رفت و برگشت، کافی‌شاپ و رستوران‌های متنوع، شهربازی سرپوشیده، باغ گیاهان و پارکینگ‌های روباز و سرپوشیده قابلیت حضور گردشگران را در بهترین شکل فراهم کرده است.

تله‌کابین گنج‌نامه وسیله‌ای برای عزیمت به ارتفاعات کوهستانی قله‌ای است که این روزها به عنوان «عروس کوه‌های ایران» معرف حضور همگان بوده و بدون تردید زیبایی‌های نهفته در دل رشته کوه الوند از جمله طبیعت دلربا، کوه‌ها و صخره‌های بلند و آبشار زیبای گنج‌نامه، جذابیت‌های گردشگری منحصر به فرد را فراهم ساخته است.

راه‌اندازی غرفه‌های صنایع دستی، پوشاک، عرقیجات، محصولات فرهنگی، پخت و عرضه کماج، آتلیه عکاسی، رستوران‌های سنتی و فرنگی، آتلیه کافی‌شاپ و دیگر غرفه‌های متنوع محیطی را فراهم ساخته تا گردشگران ساعاتی طولانی و حتی چند روز از ایام سفر خود را در این دهکده در کنار الوند کوه با تصاویر آتلیه ای همیشه سرافراز بگذرانند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول