اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن حمایت از زندانیان مرودشت صورت گرفت

آزادی 450 زندانی با حمایت ستاد دیه فارس

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرودشت گفت: از زمان تأسیس این انجمن تاکنون 450 نفر با حمایت ستاد دیه این استان از زندان آزاد شده‌اند.

آزادی 450 زندانی با حمایت ستاد دیه فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، احسان روحانی در چهارمین نشست هم‌اندیشی انجمن‌های حمایت از زندانیان استان فارس با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این نهاد مردمی اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان مرودشت از ابتدای تأسیس در سال 84 تاکنون با درآمدزایی ناشی از فعالیت‌های اقتصادی، کشاورزی، پیمانکاری و ... 8 میلیارد ریال سودآوری و جذب کمک‌های مردمی داشته است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم این انجمن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از زمان تأسیس تاکنون 450 نفر از طریق این نهاد مردمی و با حمایت ستاد دیه این استان از زندان آزاد شده‌اند.

روحانی با اشاره به ساخت سالن ملاقات و اثرات آن در راستای حفظ و تحکیم بنیان خانواده ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم این نهاد، ساخت و راه‌اندازی سالن ملاقات برای زندانیان و خانواده آنان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرودشت همچنین اهدای سبد کالا به خانواده‌های زیر پوشش در عید نوروز، ماه مبارک رمضان و تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات مهم این مرکز عنوان کرد.

علی اکبر منصوری رئیس زندان مرودشت نیز با تقدیر از حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان مرودشت از خانواده زندانیان و مساعدت‌های آنها در راه‌اندازی سالن ملاقات، از راه‌اندازی کابین ملاقات با حمایت خیران این نهاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز نیز در این نشست ابراز داشت: هیچ کاری سخت‌تر از کار زندانبانی نیست چراکه زندانبانان برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند.

محمود قربانی با تأکید بر اینکه زندانی مرتکب جرم شده باید تحمل کیفر کند اما خانواده و بستگان وی مرتکب گناه نشده‌اند، افزود: حمایت از خانواده زندانیان کاری با ارزش است که به فرهنگ‌سازی نیاز دارد و برای رهایی آنها از آسیب‌های اجتماعی، مردم نیک‌اندیش و خیر باید پیش‌قدم شوند.

در ادامه مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول