اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان نردبان آسمان

دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک برگزار می‌شود

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب ثقلین اراک از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه با عنوان نردبان آسمان خبر داد.

دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک برگزار می‌شود

پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه با عنوان نردبان آسمان خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و آغاز عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی به منظور تعمیق آگاهی نسل جوان با اهل بیت‌(ع) و اندیشه‌های ژرف مولی الموحدین حضرت علی(ع) و بهره‌مندی بیشتر آنان با کتاب گران‌سنگ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب ثقلین اراک ادامه داد: دوره آموزشی نردبان آسمانی ویژه دانشگاهیان، طلاب و معلمین قرآنی و علاقه‌مندان از 30 مهر ماه تا 9 اسفند ماه برگزار می‌شود.

عین‌القضاتی گفت: این دوره شامل شناخت نهج‌البلاغه (تاریخ تدوین، معرفی ترجمه‌ها و معرفی شرح‌های نهج‌البلاغه، روش تحقیق در نهج‌البلاغه و چگونگی سیر مطالعاتی در نهج‌البلاغه و دوران جاهلیت بر اساس خطبه‌های نهج‌البلاغه و...) است.

انتهای پیام/87012/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول