اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طالقان:

طالقانی‌ها حق دارند از منافع سد طالقان بهره‌مند شوند

فرماندار شهرستان طالقان گفت: مردم این شهرستان حق دارند از منافع سد طالقان بهره‌مند شوند.

طالقانی‌ها حق دارند از منافع سد طالقان بهره‌مند شوند

ساسان دلاویز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار کرد: طالقان دارای توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است و از امکانات خوبی به ویژه طبیعی و کشاورزی سود می‌برد.

وی تصریح کرد: وجود این توانمندی‌ها باید موجب توسعه و رشد شهرستان شده و با بهره‌مندی از آنها اهداف کلان مدیریتی محقق شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در طالقان با اشاره به احداث سد طالقان گفت: احداث این سد با اهداف ملی همراه بوده و مسئولان این شهرستان نیز تلاش بسیاری برای تکمیل این طرح عمرانی انجام می‌دهند.

دلاویز اضافه کرد: البته این پرسش نیز مطرح است که وجود این سد و بودجه‌ای که برای احداث آن هزینه شده تا چه اندازه برای مردم ساکن طالقان منفعت دارد.

وی با اشاره به برخی از کمبودها در حوزه تامین اعتبارات مالی مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان طالقان تصریح کرد: در این زمینه طرحی داریم مبنی بر اینکه با دریافت حق آب‌بها از سد طالقان، بودجه مورد نیاز را برای پروژه‌های کلان تامین کنیم.

فرماندار طالقان تصریح کرد: مردم این شهرستان حق دارند که از منافع سد طالقان بهره‌مند باشند و با دریافت حق آب‌بها از این سد، می‌توانیم بخش مهمی از نیاز مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را تامین کنیم.

دلاویز اظهار کرد: این امر در جلسات مختلف به اطلاع مسئولان ارشد نیز رسیده است و به تازگی در جلسه‌ای با مدیرکل امور مالیاتی استان البرز که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان طالقان برگزار شد، به این موضوع نیز پرداختیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر وجود سد طالقان در این شهرستان می‌تواند از نظر توسعه صنعت گردشگری در طالقان تاثیر زیادی داشته باشد و در این زمینه نیز نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی هستیم تا بتوانیم توانمندی‌های بالقوه‌ای که سد دارد را به بالفعل تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول