اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید ابوطالب کریم‌پور:

اقدامات نعیمه اشراقی در راستای اهداف دشمنان است

برادر شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی اقدامات و سخنان نعیمه اشراقی را توطئه علیه نظام اسلامی دانست و گفت: این اقدامات در راستای اهداف دشمنان انجام می‌شود.

اقدامات نعیمه اشراقی در راستای اهداف دشمنان است

ابوتراب کریم‌پور بلداجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: اقدامات و سخنان نعیمه اشراقی توطئه علیه نظام اسلامی است و در راستای اهداف دشمنان انجام می‌شود.

وی افزود: همانطور که خود حضرت امام خمینی (ره) هم بار‌ها گفته‌اند سخنان ایشان یا باید از طریق صدا و سیما پخش شود یا اینکه سندی محکم برای آن وجود داشته باشد در غیر اینصورت انتصاب حرف‌ها و سخنانی بی‌پایه و اساس به این بزرگوار محکوم است.

برادر شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا در این موقعیت به وجود آمده هوشیار و آگاه هستند تاکید کرد: ما همیشه پیرو و در خط ولایت هستیم و اطاعت از فرامین ولایت مطلقه فقیه که در زمان حاضر حضرت امام خامنه‌ای سکاندار آن است را محور کارهای خود قرار می‌دهیم.

این معلم هفتکلی با تاکید بر این نکته که ما همواره مدافع اصلی آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والامقام هستیم تصریح کرد: اقدامات و سخنان نعیمه اشراقی توطئه علیه نظام اسلامی است و در راستای اهداف دشمنان انجام می‌شود پس خانواده‌های شهدا هرگونه توطئه علیه نظام اسلامی را محکوم می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خانواده‌های شهدا از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های بلند خمینی کبیر (ره) دفاع می‌کنیم و چون برادران شهیدمان حاضریم جان خود را در راه فدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، سرباز شهید ابوطالب کریم‌پور بلداجی در یکم فروردین ماه سال 1338 در منطقه گلابی‌های کوی شهدا در شهرستان هفتکل دیده به جهان گشود.

این جوان هفتکلی با آغاز تجاوز دشمن علیه سرزمین‌های جمهوری اسلامی ایران، به صف مجاهدان فی سبیل‌الله پیوست به جبهه اعزام شد.

این شهید والامقام چند ماه از عمر با برکت خود را در جبهه‌های حق علیه باطل گذراند و سرانجام در یازدهم بهمن ماه سال 1359 در جبهه ذوالفقاری آبادان شربت شهادت را ‌نوشید و «عند ربهم یرزقون» ‌شد.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول