اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید احمد ظریفیان:

خانواده شهدا به امید پایداری آرمان‌های امام سختی‌ها را تحمل کردند

همسر شهید احمد ظریفیان نخستین روحانی جاویدالاثر جنگ تحمیلی گفت: حتی جسد شوهرانمان را مشاهده نکردیم ولی این ناگواری‌ها و سختی‌ها را به امید این‌که امام و آرمان ایشان پایدار بماند، تحمل کردیم.

خانواده شهدا به امید پایداری آرمان‌های امام سختی‌ها را تحمل کردند

طوبی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در واکنش به مطلب نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوک اظهار داشت: خانواده شهدا 34 سال پیش با بنیانگذار جمهوری اسلامی و امام شهدا پیمان بستند تا از آرمان‌های بلند وی دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان خانواده شهید و به عنوان نخستین خانواده شهدای روحانی از این‌که امامی مانند امام خمینی (ره) زمام اداره جامعه را بر عهده گرفت این مهم را سبب بالندگی می‌دانم.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ‌روزی که ندای امام خمینی (ره) را شنیدیم به خاطر نظام اسلامی با طیب خاطر رضایت دادیم همسرانمان بروند و همه ناملایمات را به جان خریدیم.

وی تصریح کرد: اگر بحث‌هایی که آرمان و شخصیت والای امام خمینی (ره) را تحت‌الشعاع قرار دهد از ناحیه دشمن باشد انسان زیاد تعجب نمی‌کند ولی زمانی که این‌گونه اهانت‌ها و ساختارشکنی‌ها از داخل کشور باشد بسیار ناراحت‌کننده است.

حجازی یادآور شد: قضاوت نمی‌کنم مطلبی که در صفحه فیس بوک وی بوده کار وی بوده یا کار عوامل دیگری است ولی بستری که برای این کار فراهم شده، فاجعه است و وی باید استغفار کرده و از خانواده شهدا عذرخواهی کند.

وی ادامه داد:‌ این خانم باید از امام خمینی (ره) به عنوان رهبر دینی، نه پدربزرگ عذرخواهی کرده و توبه کند.

همسر شهید احمد ظریفیان عنوان کرد:‌ اگر عاملی بوده که بستری فراهم کرده و دیگران این کار را کردند، باید توبه کند که چرا در صفحه فیس بوک دیگران این کار صورت نمی‌گیرد بالاخره بستری ایجاد شده که دیگران از آن سوء‌استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیش از این موضوع، سختی‌ها و ناملایماتی که به خاطر نظام کشیدم اصلاً ناراحت‌کننده نبود و در این قضیه تنها ابهت و بزرگی شخصیت امام خمینی (ره) در ذهنم آمد و تیری که به امام شلیک شده است.

حجازی ادامه داد: با خانواده شهدا در ارتباط بودم، همه از این موضوع ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: امام پدر معنوی مسلمین و غیرمسلمین جهان است جایگاه امام فراتر از جایگاه فردی معمولی است که به عنوان نوه حرفی بزند یا بستری را ایجاد کند که دیگران از این بستر سوء‌استفاده کنند.

همسر شهید احمد ظریفیان عنوان کرد: این موضوع برای خانواده شهدا سخت‌تر است و این موضوع در بین هر خانواده شهید مانند شوکی است که به همسران وارد شده و عکس‌العمل‌های شدیدی داشته‌اند.

حجازی خاطرنشان کرد:‌ هنگامی که این موضوع را شنیدم و عکس آرایش کرده وی در صفحه فیس بوک را دیدم بسیار ناراحت کننده بود چراکه منتسب به امام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تا جایی کار کرده که افرادی بیایند شکل و شمایل خودشان را از حدود الهی خارج کنند و بستری شوند برای این‌که دشمنان بتوانند از بستر این‌ها برای لطمه زدن به امام و آرمان‌های ایشان استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: حتی جسد شوهرانمان را مشاهده نکردیم ولی این ناگواری‌ها و سختی‌ها را به امید این‌که امام و آرمان ایشان پایدار بماند، تحمل کردیم.

انتهای پیام/78003/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول