اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند سرلشکر شهید محمدحسن طوسی:

اشراقی با اظهاراتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد

فرزند شهید محمدحسن طوسی گفت: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهارتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد.

اشراقی با اظهاراتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد

سمیه طوسی فرزند سرلشکر شهید محمدحسن طوسی «علمدار و قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس اظهار داشت: عظمت حضرت امام روح‌الله فراتر از آن است که عده‌ای خودفروخته و حرمت‌شکن را منسوب به ایشان بکنیم.

این فرزند شهید با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در مورد شهادت فرزندش سیدمصطفی، این‌گونه بیان داشت: امام راحل فرمودند شهادت سیدمصطفی از الطاف خفیه الهی بود ولی معظم‌له، فرزند همان سیدمصطفای شهید، «سیدحسین» را از خود راندند، باطل‌گویی‌های نعیمه اشراقی منحرف را نباید با تیترهایی که در آن اسم مبارک امام نهفته است، منتسب به این شخصیت بزرگ کرد و قرآن، سند معتبری است که حتی ابولهب که عموی پیامبر(ص) است نیز از سوی خداوند در دفاع از شخص پیامبر(ص) لعن و نفرین می‌شود، فلذا باید تأکید کرد که این‌گونه انتساب‌ها در اسلام زمانی معتبر است که انتساب‌های آرمانی و اعتقادی نیز برقرار باشد.

فرزند شهید طوسی تصریح کرد: اشراقی فردی متوهم و قدرنشناس است که قدر محرمیت خود با امام راحل را ندانسته و با اظهاراتش از حلقه محبت دوستداران امام خارج شد.

یادگار شهید طوسی با پست شمردن توهین‌کنندگان به ساحت ملکوتی حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر، افزود: اشراقی فردی است که دچار کمبود محبت و عاطفه و کم‌توجهی بوده و با بیان چنین حرف‌هایی درصدد جنجالی کردن چهره خود در رسانه‌ها و جلب توجه اندک حتی از سوی دشمنان امام به سوی خود است.

وی از رسانه‌ها خواست تا از دامن زدن بیش از حد به باطل‌گفته‌های اشراقی خودداری کنند و افزود: هر چه به اشراقی توجه کنیم و نام باطل او را بر زبان بیاوریم، انرژی‌های اکتسابی منفی‌اش بیشتر است و شرایط خود را از وضع موجود خراب‌تر می‌کند.

سمیه طوسی در پایان گفت: درود می‌فرستیم به روح بلند و متعالی امام و به حرمت خون شهیدان قسم می‌خوریم که تا پای جان و تا آخرین قطره خون در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم و اطمینان می‌دهیم که با حضور فرزندان امام روح‌الله و مریدان ولایت، هر حرکت و حرفی از سوی هر کسی پیرامون امام راحل و شهدای عزیز، خدشه‌ای به عزت و عظمت ایشان وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/86020/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول