اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز و با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی

کنفرانس ژئوتکنیک در اردبیل برگزار می‌شود

دبیر علمی نخستین همایش بین‌المللی ژئوتکنیک گفت: نخستین کنفرانس و همایش ژئوتکنیک از امروز با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی در اردبیل برگزار می‌شود.

کنفرانس ژئوتکنیک در اردبیل برگزار می‌شود

رحمت‌الله نگهدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ‌این همایش صبح امروز در اردبیل آغاز می‌شود و هدف ما از برگزاری این همایش پیدا کردن راهکارهای مناسب در حوزه علوم ژئوتکنیک و مهندسی خاک است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه شرکت آب منطقه‌ای بتوانیم به دستاوردهای مد نظر در این کنفرانس دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته راهبردی اولین کنفرانس ملی و بین‌المللی مهندسی ژئوتکنیک اردبیل که با حضور سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود، سعی شد با تبادل نظر و بررسی موضوع کنفرانس و نحوه حمایت دستگاه‌های استان از برگزاری آن انجام شود.

نگهدار در ادامه خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با توجه به علاقمندی مخاطبان متعدد بتوانیم این کنفرانس را که بیش از 600 کارشناس و متخصص عرصه ژئوتکنیک در آن حضور دارند به شایستگی میزبانی کرده و برای سال‌های آینده نیز بتوانیم در قالب این کنفرانس اهداف ملی و بین‌المللی را محقق کنیم.

این مسئول اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای با عهده‌دار بودن مسئولیت اجرای پروژه‌های عظیم سد و شبکه با پیچیدگی‌های ژئوتکنیکی خاص حمایت همه‌جانبه از این رویداد عظیم را در دستور کار قرار داده است.

وی به ارسال یک‌هزار و 300 مقاله به این کنفرانس عملی، تحقیقی اشاره کرد و ادامه داد: 800 مقاله توسط هیئت داوران در این کنفرانس مورد پذیرش واقع شده است.

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی ژئوتکنیک با بیان اینکه اکثر شرکت‌کنندگان اساتید داخلی هستند، بیان کرد: در کنار آن محققان و پژوهشگرانی از کشور ترکیه و مالزی نیز در این کنفرانس حضور دارند.

نگهدار متذکر شد: امروز و فردا مقالات به صورت گسترده ارائه می‌شود و ما به یقین شاهد حضور و مشارکت همه‌جانبه علاقمندان و محققان در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/62007/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول