اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری سیراف:

تاسیسات گازی در سیراف است، اما عوارض آلایندگی به جم پرداخت می‌شود

سرپرست شهرداری سیراف گفت: تأسیسات گازی در سیراف است، اما عوارض آلایندگی به جم پرداخت می‌شود.

تاسیسات گازی در سیراف است، اما عوارض آلایندگی به جم پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، غلامحسین حیدری دوشنبه‌شب در نشست پرداخت عوارض توسط شرکت‌های مستقر در کنگان اظهار داشت: سیراف از شهرهایی است که در پرداخت عوارض آلایندگی و ارزش افزوده مورد ظلم واقع شده است.

سرپرست شهرداری سیراف افزود: سال‌هاست که تأسیسات گازی در سیراف واقع است اما عوارض پرداختی این تاسیسات به حساب شهرداری شهرستان جم واریز می‌شود و شهرداری سیراف تاکنون بهره‌ای از این عوارض نبرده است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که تمامی مراحل ذخیره، بارگیری و انتقال مواد نفتی از سیراف انجام می‌شود و متاسفانه از این یک درصد عوارض قانونی که باید پرداخت می‌شد، تاکنون محقق نشده است.

سرپرست شهرداری سیراف گفت: با تلاش دسته‌جمعی می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم و باید راهکارهای مختلف را بیندیشیم تا منتج به نتیجه مطلوب شود.

رئیس اداره دارایی شهرستان کنگان نیز بیان کرد: شرکت‌هایی هستند که در محدوده شهرستان فعالیت می‌کنند ولی ثبت واقعی آنها در استان‌های دیگر است و عوارض واریزی آنها نیز در استان‌های دیگر است.

محمد بهنام‌نیا با اشاره به این مطلب که شرکت‌های مستقر در شهرستان باید در محل فعالیت، عوارض خود را پرداخت کنند افزود: عوارض پرداختی باید در اینجا و به نفع شهرداران وصول شود ولی متاسفانه این مهم انجام نمی‌گیرد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول