اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس تاکید کرد

افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در شهرستان کنگان

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در شهرستان کنگان تاکید کرد.

افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از هنرستان کاردانش آیت‌الله طالقانی این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت در این شهرستان مورد تاکید قرار دارد و باید امکانات و تجهیزات لازم برای تحقق این مهم فراهم شود.

احمدی ابراز داشت: افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در شهرستان کنگان مورد تاکید قرار دارد و باید از همه پتانسیل موجود برای تحقق این مهم بهره ببریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بازدید از بخش‌های مختلف توانمندی و تخصص نیروهای بومی را از نزدیک ملاحظه کردم و این توانمندی می‌تواند به عنوان یک پتانسیل قوی برای اداره صنایع عظیم نفت و گاز در منطقه محسوب شود و باید برای اداره  صنایع بزرگ تلاش کنید.

احمدی تصریح کرد: تمام تلاش ما در حوزه کمیسیون انرژی و تعامل با مدیران ارشد در این است که از نیروهای متخصص و توانمند بومی استفاده کنیم.

وی در ادامه به توان مدیریتی نیروهای بومی اشاره کرد و گفت: امروزه در حوزه صنایع بومی منطقه همه امور از شروع تا نقطه تکمیل پروژه‌ها توسط نیروهای بومی انجام می‌شود و این یک افتخار برای استان به شمار می‌آید و برای این کار باید ارتباط مراکز آموزشی با صنعت بیشتر شود تا مطابق با نیاز صنایع نیروی متخصص تربیت شود و دانش‌آموزان با آرامش خاطر به تحصیل خود بپردازند و باید برای تحقق این امر رایزنی‌های متعددی صورت گیرد.

در این بازدید چند ساعته، حجت‌الاسلام احمدی نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس از بخش‌های مختلف هنرستان از جمله کارگاه رایانه، کارگاه برق صنعتی، کارگاه جوشکاری و کارگاه نقشه‌کشی بازدید کرد.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول