اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

تجربیات پیشکسوتان راه‌گشای مشکلات ورزشی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان ورزشی در استان تاکید کرد و گفت: به طور حتم پیشکسوتان دارای تجربیاتی ارزشمند هستند که می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات پیش روی ورزش باشد.

تجربیات پیشکسوتان راه‌گشای مشکلات ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی خراسان شمالی با تبریک هفته تبریت بدنی اظهار کرد: ورزشکاران پیشکسوت نباید خود را از مجموعه خارج دانسته بلکه باید به مسئولان در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها مشاوره دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم در این مراسم، نقش ارزشمند ورزش در بسط و گسترش منش پهلوانی و اخلاق جوانمردی در عرصه‌های ورزشی را برشمرد و گفت: بی گمان پیشکسوتان با تواضع و با حداقل‌ها سال‌ها برای اعتلای ورزش زحمت کشیده‌اند که این خود نمونه‌ای بارز از فرهنگ جوانمردی و از خودگذشتگی در بین ورزشکاران ما است.

علی روشن همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزش در سال‌های اخیر در خراسان شمالی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: هم اکنون154 فضای ورزشی در حال بهره‌برداری در استان وجود دارد که این مهم نشان توجه مسئولان امر به گسترش ورزش در سطوح همگانی و قهرمانی است.

به گزارش فارس، در این آیین که مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی هم شرکت داشته از 30 ورزشکار پیشکسوت خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول