اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج:

هدف باشگاه خدمت به استعدادهای ورزش کردستان است

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج هدف از تأسیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در مجموعه شکوهی را توجه به استعدادهای بالای ورزشکاران کردستانی عنوان کرد.

هدف باشگاه خدمت به استعدادهای ورزش کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله عزیزی عصر امروز در جریان بازدید معاون باشگاه پرسپولیس از مجموعه ورزشی شهید شکوهی این شهرستان به بیان پاره‌ای توضیحات در خصوص این باشگاه پرداخت.

وی با یادآوری آغاز مراسم کلنگ‌زنی باشگاه شکوهی در سال 83 اظهار کرد: از سال‌های 88 و 89 مقدمات تشکیل باشگاه پیگیر و به مراحل نهایی خود نزدیک شد.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج با بیان اینکه در پایان سال 89 سالن کشتی به بهره‌برداری رسید، گفت: حذف غیرقانونی من از کشتی موجب ایجاد انگیزه برای خدمت به ورزش استان از طریق تأسیس باشگاه و فعالیت در رشته‌های مختلف شد.

عزیزی در خصوص انتخاب نام شهید شکوهی برای این مجموعه گفت: هدف من از این اقدام نه سوءاستفاده از نام شهدا بلکه ارج نهادن به مقام والای شهیدان بود.

وی با بیان اینکه کل زمین این مجموعه 48 هزار و 556 مترمربع است تصریح کرد: 4 هزار و 300 مترمربع از آن تأسیسات است و قرار است با افزودن بخش‌های دیگری به آن این میزان به 20 هزار مترمربع برسد.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج قسمت‌های مختلف این مجموعه را سالن بدنسازی، زورخانه، استخر، مجموعه سونای خشک و بخار، جکوزی، حوضچه، فضای سبز در اطراف زمین، سالن کشتی با 2 تخته تشک، امکاناتی از قبیل دوش، رختکن، دفتر، نمازخانه، بوفه عنوان کرد.

عزیزی همچنین وجود 6 اتاق با ظرفیت 60 نفر، 4 سوئیت اختصاصی، سالن غذاخوری با ظرفیت 300 نفر، آشپزخانه با توان پخت برای یک هزار و 500 نفر در یک وعده، یک کتابخانه آماده بهره‌برداری را از دیگر امکانات مجموعه ذکر کرد.

وی از درخواست مجوز تأسیس باشگاه و احداث زمین فوتبال، سالن چند منظوره فوتسال به مساحت 700 مترمربع و ساخت استخر 2 هزار متری روباز برای استفاده آزاد خبر داد.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج با بیان اینکه در 12 سال اخیر بالغ بر 7 میلیارد تومان صرف ساخت، تجهیز و نگهداری این مجموعه هزینه شده است گفت: بر طبق برنامه‌ریزی‌ها 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دیگر برای توسعه و تجهیز باشگاه مورد نیاز است.

عزیزی در پایان افزود: هدف از تأسیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در مجموعه شکوهی توجه به استعدادهای بالای ورزشکاران کردستانی است و در این راستا به صورت جدی گام برخواهیم داشت.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول