اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

طلب 9 میلیاردی شهرداری‌های تویسرکان از ادارات و مردم

فرماندار تویسرکان از طلب 9 میلیارد و 400 میلیون تومانی ادارات و مردم به شهرداری‌های شهرستان خبر داد.

طلب 9 میلیاردی شهرداری‌های تویسرکان از ادارات و مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، اظهار کرد: مدیران به عنوان خادمان ملت فرامین رهبری را نقشه راه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تبعیت محض از ولایت در همه برهه‌ها مهم‌ترین راهکار مقابله با فتنه‌های دشمنان است، گفت: همه در هر مسئولیتی که داریم در حد توان باید در خلق حماسه اقتصادی تلاش کنیم.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: بهترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است، پس همه مدیران و مسئولان به عنوان خادم مردم خدمتگزاری صادقانه را در سرفصل کاری خود ترسیم کنند.

وی در ادامه عید غدیر را روز کامل شدن نعمت خداوند دانست و افزود: همه با همراهی مردم فضای جشن سرور عید غدیر را آن‌طور که شایسته شأن و مقام این روز ارزشمند است در شهرستان ایجاد کنیم.

شرکائی از بازسازی واقعه غدیر در روز پنج‌شنبه توسط سپاه تویسرکان خبر داد و یادآور شد: بهترین ابزار انتقال واقعه غدیر برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به طلب 9 میلیارد و 400 میلیونی شهرداری‌ها از ادارات و مردم، گفت: بخش عظیمی از طلب شهرداری‌ها مربوط به نهادها است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نهادی خودگردان هستند، بیان داشت: ادارات تلاش کنند هرچه سریع‌تر طلب خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند و هیچ نهادی نباید در این امر تعلل داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت خشکسالی و بارش کم نزولات آسمانی در شهرستان خواستار ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب از سوی متولیان امر شد.

شرکائی خطاب به دستگاه‌‌های مرتبط با منابع آبی تصریح کرد: لازم است صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده بهینه در برنامه‌ها تعریف شود.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ادامه داد: نهادها در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود درست وارد شوند و در ارائه خدمات به جامعه هدف کوتاهی نکنند.

فرماندار تویسرکان خواستار تأمین نیازهای ضروری مسافران مانند سرویس‌دهی خودپردازها به مسافران و میهمانان از سوی دستگاه‌های مربوطه شد.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول