اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

نشاط اجتماعی در توسعه اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار است

استاندار مرکزی نقش نشاط اجتماعی در توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را تاثیرگذار و بی‌بدیل دانست.

نشاط اجتماعی در توسعه اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی ظهر امروز در همایش تخصصی نشاط اجتماعی ویژه مدیران دستگاه‌ها، اساتید دانشگاهی، کارشناسان تخصصی دستگاه‌ها و دانشجویان که در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار شد، گفت: حضور همه اقشار مختلف مردم و سلیقه‌ها در مشارکت‌های اجتماعی گویای نشاط و شادابی جامعه است که این مهم یعنی شور، نشاط و شادابی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به منصه ظهور رسید.

وی با تاثیر بر اینکه باید با همه توان در راستای توسعه و فراگیری نشاط اجتماعی در استان تلاش کنیم، تصریح کرد: بعد از انتخابات نیز امید به زندگی افزایش یافته و شاهد نشاط اجتماعی مردم کشورمان بوده‌ایم که نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی نیز در این همایش گفت: این همایش با هدف شناخت و آشنایی با مباحث تخصصی و نظری نشاط اجتماعی و با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاهی در سطح تخصصی و با همکاری و مشارکت دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی، انجمن مددکاران اجتماعی ایران نمایندگی استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار شده است.

رضا ربیعی افزود: در این همایش با توجه به اهمیت و جایگاه نشاط اجتماعی در جامعه موضوعاتی از قبیل نشاط اجتماعی از منظر اسلام، جایگاه نشاط اجتماعی در قوانین و سیاست گذاری‌های کلان، تاثیر نشاط اجتماعی در سلامت روان، نشاط اجتماعی در توسعه، شاخص‌های نشاط اجتماعی، ضرورت وجود نشاط اجتماعی و اهمیت نشاط اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/87002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول