اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اردل:

270 دانش‌آموز پسر اردلی عازم مناطق جنگی جنوب شدند

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: 270 نفر از دانش آموزان پسر حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه اردل در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

270 دانش‌آموز پسر اردلی عازم مناطق جنگی جنوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی ظهر امروز در مراسم اعزام دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: شهداء زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و ما باید راهشان را که همان قرب الهی است، ادامه دهیم.

وی با اشاره به هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: تجدید میثاق با شهداء و امام و رهبر از مهم‌ترین این اهداف محسوب می‎شود.

جمشیدی ادامه داد: بازدید از یادمان‌های شهداء و مناطق جنگی از جمله اروند کنار، شلمچه، طلائیه، برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا و برگزاری صبحگاه مشترک از مهم‌ترین برنامه‌های این دانش‌آموزان در اردوی سه روزه است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل در ادامه با گرامیداشت دهه ولایت و امامت به ذکر اوصاف حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: در رابطه با اوصاف حضرت علی سیصد آیه در قرآن نازل شده و احادیث نقل شده از علمای اهل سنت خود دلیل بر حقانیت ولایت حضرت علی است.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت علی مومن به سه خصلت نیاز دارد، توفیق من‌الله، نصیحت‌کننده درونی و قبول نصیحت که یک مومن جهت رشد ابعاد شخصیتی و معنوی خود به آنها نیاز دارد.

انتهای پیام/68010/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول