اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مددکاران باید از مهارت آموزشی برخوردار شوند

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استفاده از علوم پیشرفته در افزایش مهارت مددکاران در مراکز نگهداری معلولان ضروری است، گفت: مددکاران باید از علوم پیشرفته و مهارت آموزشی برخوردار شوند.

مددکاران باید از مهارت آموزشی برخوردار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ربیع فلاح جلودار امشب در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز معلولان شفیع‌زاده امیرکلا اظهار داشت: حضور ما در چنین مراسمی به معنای اعلام حمایت همه جانبه از مراکز خیریه است.

وی پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و افزود: امروزه با پیشرفت علم و دانش در جهان به ویژه در کشور ما این امکان را می‌دهد که با ریشه‌یابی و آگاهی دادن به آحاد جامعه جلوی معلولیت در جامعه گرفته شود.

این مسئول اذعان داشت: امروزه خیران در تمام عرصه‌ها پیش قدم بوده و بابل جزو شهرستان‌های پیشرو است ضمن اینکه ارائه تبلیغات و به‌کارگیری رسانه‌ها می‌تواند کمک بزرگی در جذب کمک‌های مردمی باشد.

فلاح وضعیت عمومی شهرستان بابل را در برخورداری از امکانات، نامناسب‌ترین شهر استان برشمرد و افزود: شهرستان بابل نسبت به شهرهای دیگر استان از جمله آمل وضعیت مناسبی نداشته و 20 سال از آمل عقب مانده‌تر است.

وی تصریح کرد: به فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابل پیشنهاد می‌کنم با حضور در شهرستان آمل از تجربیات مسئولان این شهر در توسعه شهری استفاده کنند.

فلاح به بازدید از بیمارستان شهید بهشتی بابل اشاره و تصریح کرد: شکستگی تخت‌ها و عدم برخورداری از امکانات مهم‌ترین مشکل مراکز درمانی بابل است اما وجود پرستاران و پزشکان متعهد و توانمند که با کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه می‌دهند جای تقدیر دارد.

استاندار مازندران اذعان داشت: مدیریت درست، به کارگیری ظرفیت‌های خیران، مشارکت مردم و تعامل مسئولان در رفع مشکلات شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

فلاح با اشاره به اینکه در مراکز نگهداری معلولان توانمندی معلولان باید تقویت شود، بیان داشت: باید به گونه‌ای عمل کرد که معلولان ما استقلال نسبی پیدا کرده و از عهده کار خود برآیند چرا که این امر سبب می‌شود معلولان قادر به انجام اقدامات بزرگ در دنیا شوند.

وی افزایش مهارت مددکاران را از ضروریات مراکز نگهداری معلولان برشمرد و افزود: باید پذیرفت که مددکاران ما با افراد عادی تفاوت دارند و بر این‌ اساس مددکاران باید از علوم پیشرفته و مهارت آموزشی برخوردار باشند.

فلاح خاطرنشان کرد: باید نشست توسعه همه جانبه شهری در بابل تشکیل شود تا با مدیریت صحیح و راهکارهای مناسب موانع موجود در این شهرستان رفع شود.

انتهای پیام/86009/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول