اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنا مرکز معلولان نوشیروانی بابل:

3000 معلول از خدمات مرکز نوشیروانی استفاده می‌کنند

عضو هئیت امنا مرکز معلولان نوشیروانی بابل گفت: 3 هزار معلول در منازل از خدمات مرکز معلولان نوشیروانی بابل استفاده می‌کنند.

3000 معلول از خدمات مرکز نوشیروانی استفاده می‌کنند

یحیی دنیاگر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از مرکز معلولان نوشیروانی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان این مرکز دچار بحران و ذهنیت مردم نسبت به این مرکز دچار تغییر شده بود که با تلاش اعضا جدید هیئت امنا این مرکز، اعتمادسازی دوباره نسبت ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه از 122 معلولی که در مرکز خیریه معلولان نوشیروانی بابل نگهداری می‌شود تنها 22 معلول از بابل هستند، تصریح کرد: 100معلول دیگر از سراسر استان در این مرکز نگهداری می‌شوند.

دنیاگر با بیان اینکه اداره بهزیستی تنها 30 درصد هزینه نگهداری معلولان این مرکز را تامین می‌کند، بیان داشت: بقیه هزینه نگهداری معلولان مرکز نوشیروانی بابل توسط خیران تامین می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از 3 هزار معلول در خانه‌ها زیرپوشش این مرکز هستند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم این مراکز توسط سازمان بهزیستی در شهرهای دیگر استان راه‌اندازی شده تا از ظرفیت‌ها و مشارکت خیران در همه نقاط مازندران برخوردار شویم.

دنیاگر گفت: اگر به اندازه نیاز هر شهرستان چنین مراکزی وجود داشته باشد شهرستان بابل قادر است تا مراکزی برای پوشش زنان بی‌سرپرست و فرزندان بی‌سرپرست داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: به دلیل خوش نامی مرحوم نوشیروانی این مرکز نیاز به تبلیغات خاصی ندارد و مردم به احترام مرحوم نوشیروانی حمایت خود را از این مرکز دریغ نمی‌کنند.

 عضو هئیت امنا مرکز معلولان نوشیروانی بابل از احداث ساختمان جدید و استاندارد مرکز معلولان نوشیروانی بابل خبر داد و افزود: در حال حاضر نقشه ساختمان اداری و تجاری مرکز معلولان نوشیروانی بابل آماده شده که برای احداث این مرکز به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول