اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه 13 آبان برگزار می‌کند

قصه‌گویی ویژه غدیر خم برای کودکان شهرری

مدیر کتابخانه 13 آبان با بیان اینکه نقش قصه‌گویی در انتقال و نهادینه کردن ارزش‌ها و مفاهیم تربیتی به کودکان و نوجوانان بسیار مهم است، گفت: ویژه‌برنامه قصه‌گویی ویژه غدیر خم برای کودکان شهرری برگزار می‌شود.

قصه‌گویی ویژه غدیر خم برای کودکان شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جهانگیر رهبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه‌برنامه قصه‌گویی ویژه غدیر خم برای کودکان شهرری خبر داد و گفت: قصه بیش از سایر وسایل تربیتی در رفتار کودک موثر است، به شرط آنکه درست و دقیق انتخاب شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان گفت: قصه می‌تواند ریشه بسیاری از انحرافات را در کودکان و نوجوانان بخشکاند و تاثیرات عمده تربیتی بر آن‌ها داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات قصه‌گویی ذکر کرد: بچه‌ها می‌توانند با خواندن و شنیدن قصه‌ها به سرمایه‌های تمدن و میراث فرهنگی خود دست یابند و با آداب و سنن جامعه خویش و جامعه جهانی آشنا شوند و خود را برای زندگی آینده آماده‌تر سازند.

مدیر کتابخانه 13 آبان افزود: این قصه‌گویی با هدف تقویت توانایی برقراری ارتباطات اجتماعی موثر اعضا،‌ تقویت خوب شنیدن، پرورش و تقویت فرهنگ ملی و مذهبی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

رهبری تصریح کرد: آشنایی با واقعیت‌های زندگی و تقویت حس اعتماد به نفس از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه افزود: در این راستا و همزمان با عید غدیر خم قصه‌گویی با حضور خیری، کارشناس بخش کودک  سه‌شنبه 30 مهرماه از ساعت 10 صبح در کتابخانه 13 آبان برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به قصه‌گویی غدیر عنوان کرد: در این قصه‌گویی استاد خیری با بیانی کودکانه داستان غدیر خم را برای کودکان بیان خواهد کرد.

وی با توجه به فواید قصه‌گویی افزود: بدون شک با قصه‌گویی می‌توان هنر خوب گوش دادن و دریافت پیام‌های تربیتی به‌صورت غیرمستقیم به شنوندگان قصه و یا کودکان را تقویت کرد.

رهبری با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه کودک بیان کرد: در این برنامه لوازم نقاشی به کودکان داده می‌شود تا آثار خود را با موضوع غدیر خم به تصویر بکشند و در پایان به بهترین نقاشی جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر کتابخانه 13 آبان ذکر کرد: این برنامه به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 و همکاری دبستان دخترانه ثارالله (ع) سه‌شنبه 30 مهرماه از ساعت 10 در کتابخانه 13 آبان برگزار می‌شود.

رهبری در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت فرزندان خود در این قصه‌گویی می‌توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول