اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

واگذاری امور شهرک صنعتی رفسنجان به صاحبان صنایع

اداره امور شهرک صنعتی رفسنجان یک به صاحبان صنایع واگذار شد.

واگذاری امور شهرک صنعتی رفسنجان به صاحبان صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز در شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، طی جلسه‌ای‌ با حضور مدیر‌عامل و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان و هیئت‌مدیره منتخب شهرک صنعتی رفسنجان یک، تمام‌ امور مربوط به اداره‌، حفظ، نگهداری و راهبری تأسیسات زیربنایی و ساختمان‌های جنبی این شهرک به شرکت خدماتی شهرک واگذار شد.

حمید قاسم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: در راستای پیاده‌سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، این شرکت تا پایان شهریورماه 92 موفق به ثبت 6 شرکت از مجموع 9 شهرک مشمول واگذاری شده است‌.

وی بیان داشت: شهرک‌های صنعتی واگذار شده شامل کرمان 1، کرمان 2، سیرجان 1، جیرفت 1، بم ‌و رفسنجان 1 هستند.

قاسم‌نژاد در مورد آخرین وضعیت پیاده‌سازی قانون نحوه واگذاری مالکیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرمان،‌ ابراز داشت‌: تاکنون در این زمینه 67 درصد از برنامه‌ها محقق شده است‌ و امیدواریم تا پایان سال تمام واگذاری‌ها صورت پذیرد.

وی مکان استقرار ‌شهرک‌های صنعتی رفسنجان را قابل توجه ارزیابی کرد و متذکر شد: قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی، دسترسی به تمام  امکانات و نزدیکی به مرکز استان سرمایه‌گذاری در این شهرستان را تسهیل می‌کند.

بنابراین گزارش؛ سرمایه‌گذاری صورت گرفته در شهرک صنعتی رفسنجان یک بالغ بر 1017 میلیارد ریال بوده و این شهرک‌ دارای 82 واحد به بهره‌برداری رسیده با اشتغال 2 هزار و 851 نفر است.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول