اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

تنها استخر آستارا نیمه‌کاره است

فرماندار آستارا گفت: پروژه تنها استخر آستارا از مصوبات سال 86 هیئت دولت تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات نیمه کاره رها شده است.

تنها استخر آستارا نیمه‌کاره است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور ظهر امروز در دیدار با سرپرست ورزش و جوانان گیلان نگاه به شهرستان‌ها طبق توانمندی‌ها، جایگاه و تأثیرگذاری متفاوت را مهم دانست و اظهار کرد: اعتبارات و کاستی‌های شهرستان‌ها به نوعی تأمین شود.

وی درباره تنها استخر نیمه کاره آستارا که از مصوبات سال 86 هیئت دولت وقت بود، خاطرنشان کرد: این طرح به دلیل کمبود اعتبارات نیمه کاره رها شده است.

این مسئول، در صورت تامین اعتبار ملی و یا واگذاری آن به بخش‌خصوصی با مجوز وزارت ورزش و جوانان، می‌توانیم استخر را افتتاح کرده و تحویل مردم آستارا دهیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست مذکور، ظرفیت ورزشی این شهرستان را بالا دانست.

صفر نعیمی، با بیان اینکه آستارا در تمام زمینه‌ها دارای ظرفیت بالایی است، افزود: باید با همکاری مسئولان استانی و کشوری این توانمندی‌ها هر چه بیشتر ظهور و بروز پیدا کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، بخش ورزشی این شهرستان در بعد قهرمانی را خوب توصیف کرد و گفت: قهرمانان زیادی از آستارا تحویل جامعه ورزش ایران شده است.

وی، ادامه داد: در بخش عمرانی نیز باید امکانات مناسب با توانمندی ورزشکاران افزایش یابد.

نعیمی، درباره مدیریت ورزش استان خاطرنشان کرد: دغدغه ما نباید وجود مدیر بومی یا غیربومی باشد بلکه شایسته سالاری باید محور تصمیمات قرار گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در دیدار مذکور تصمیم‌های موثر و سازنده را موجب پیشرفت و توسعه ورزش دانست.

افشین ملائی، با اشاره به اینکه با کار تیمی سعی بر کاهش هزینه‌ها داریم افزود: تا پایان امسال برنامه راهبردی پنج‌ساله ورزش استان تدوین می‌شود تا طبق آن اجرا و نظارت بر برنامه‌ها برای توسعه و پویایی و برنامه‌محوری صورت گیرد و از انجام کارهای پرهزینه، روزمره و بی‌فایده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه به دنبال آوازه فردی نیستم، خاطرنشان کرد: رضایت مردم را در نظر داریم تا به هدف اصلی خود یعنی گیلان مهد پهلوانان المپیکی، شهروندان ورزشکار و با نشاط، جوانانی نخبه و با اخلاق دست یابیم.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول