اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

دولت روش‌های تشویقی برای حمایت بیشتر از تولید ملی را افزایش دهد

امام جمعه اصفهان گفت: کاهش هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی یک کارگاه یا کارخانه و بخشودگی مالیاتی از جمله روش‌های تشویقی برای افزایش و حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است.

دولت روش‌های تشویقی برای حمایت بیشتر از تولید ملی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرعامل و مسئولین کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از بهبود اوضاع کارخانه ذوب‌آهن ابراز خرسندی کرد و گفت: برای افزایش تولید ملی باید دولت با تمام قوا به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد.

وی تصریح کرد: کاهش هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی یک کارگاه یا کارخانه که کارآفرین موظف است به دولت و دستگاه‌های مختلف برای دریافت امتیاز زمین، آب، برق، گاز و امثال آن بپردازد و حتی تا 4 سال اول بخشودگی مالیاتی از جمله روش‌های تشویقی برای افزایش و حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری کم‌کردن هزینه‌ها و جلوگیری از تجملات و ولخرجی‌ها را از جمله عوامل پایداری یک صنعت و کار دانست و گفت: به فرموده امام صادق(ع) مؤمن کمکش زیاد و خرجش کم است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: این که در یک باشگاه چند صد ورزشکار وجود دارد افتخار نیست، چرا که جامعه محدود به این تعداد افراد نمی‌شود و کسی را نیز نمی‌توان به زور ورزشکار کرد، بلکه باید برای سلامت جامعه، فرهنگ ورزش کردن را در بین مردم ترویج داد و جهت توسعه و بهبود ورزش قهرمانی در برخی از رشته‌های ورزشی هزینه بیشتری برای تعداد محدودی از افراد اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در این روش برای ورزش‌های قهرمانی و ملی هزینه بیشتری مصرف می‌شود و علاوه بر سلامت جامعه، ایران در مجامع جهانی نیز به نتایج بهتری دست پیدا خواهد کرد.

در این دیدار دکتر سعید محمدی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کارخانه ذوب‌آهن پرداخت و گفت: به لطف خدا ذوب‌آهن اصفهان از بحران گذر کرد و علاوه بر پرداخت معوقات کارکنان و بازنشستگان، در حال حاضر بدهی مالیاتی نیز نداریم.

وی از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مجموعه خبر داد و افزود: با اجرای این طرح کارگران و کارکنان کارخانه از وضع معیشتی بهتری بهره می‌برند که با افزایش تولید سعی می‌کنیم شرایط بهتری برای آنها فراهم کنیم.

در این دیدار همچنین سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز به ارائه گزارش پرداخت و گفت: ذوب‌آهن به عنوان یک باشگاه بزرگ ورزشی طی 5 دهه گذشته دین خود را به ورزش کشور ادا کرده اما متأسفانه در سال‌های اخیر که این باشگاه با مشکل مواجه شده بود، مورد بی‌مهری مسئولان ورزشی قرار گرفت.

وی از باشگاه ذوب‌آهن به عنوان سمبل ورزش اصفهان یاد کرد و گفت: این باشگاه طلایه‌دار تربیت ورزشکاران ولایت‌مدار بوده که باعث کسب افتخارات فراوانی برای ایران اسلامی‌شده‌اند.

آذری در پایان گفت : سه نفر از بازیکنان تیم ملی والیبال که اخیراً مقام قهرمانی آسیا را کسب نمودند دست‌پرورده ذوب‌آهن هستند که این امر به عنوان افتخاری درخشان در کارنامه ورزش ذوب‌آهن ماندگار گردید.

انتهای پیام/2301/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول