اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار تأکید کرد

ضرورت بررسی مشکلات روستاییان

فرماندار بیجار بر تلاش در راستای تأمین نیازهای رفاهی روستاییان و مرتفع کردن مشکلات آنها تأکید کرد و گفت: حل مشکلات روستاها اولویت خدمت‌رسانی خادمان به مردم است.

ضرورت بررسی مشکلات روستاییان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی امشب در آخرین روز بازدید از روستاهای شهرستان بیجار بر لزوم بررسی مشکلات روستاییان و فراهم کردن شرایط مساعد زندگی برای مردم زحمت‌کش این مناطق برای آسایش و آبادانی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تأکید کرد.

وی درباره مشکلات روستاییان و ضرورت برطرف کردن این مشکلات، خاطرنشان کرد: حل نشدن مشکلات روستاییان مهاجرت به شهرها را افزایش خواهد داد و لازم است برای جلوگیری از این مشکلات با دقت تمام تلاش خود را بکار گیریم.

فرماندار بیجار با بیان اینکه بخش مهمی از اقتصاد کشور در بخش‌های کشاورزی و دامداری و تولیدات دیگر در روستاها تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به این مناطق روستایی و اهالی و مردمانش می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

کریمی از آباد کردن روستاها با عنوان آباد کردن شهرها یاد کرد و متذکر شد: فعالیت در روستاها به منزله تأمین بسیاری از مایحتاج ما خصوصاً در زمینه تأمین مواد خوراکی است و به نوعی بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمنان در این زمینه را در پی خواهد داشت.

فرماندار بیجار عنوان کرد: پر رونق شدن روستاها علاوه بر جلوگیری از مهاجرت، ارزش افزوده و کاهش هزینه‌های بسیار در تولیدات را در پی خواهد داشت.

در این بازدید که از روستاهای بخش چنگ الماس شهرستان بیجار در چند روز صورت گرفت، فرماندار بیجار با حضور میان مردم و اهالی روستاهای کهریز، کاکا عباس، چهل امیران، اشرف‌آباد، جبرئیل، خسروآباد و ... با شنیدن مشکلات اهالی این روستاها بار دیگر بر رفع این مشکلات تأکید کرد.

فرماندار بیجار با حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان در زمینه جاده‌های روستایی، بررسی مشکلات روستاهایی که در مسیر حوزه آبگیر سد تالوار هستند، تأمین آب شرب بهداشتی، تأمین سوخت در برخی از روستاها، همکاری برخی از بانک‌ها در زمینه اعطا تسهیلات و وام برای کشاورزان، بر حل این مشکلات در آینده‌ای نزدیک تأکید کرد.

کریمی همچنین بر نبود پوشش رسانه‌ای مناسب خصوصاً صدا و سیما در این بخش که از مشکلات عدیده برخی از روستاها است اشاره و بیان کرد: تمامی تلاش خود را در راستای پوشش مناسب صدا و سیما در این بخش به کار خواهیم گرفت.

این مسئول در پایان توجه به بخش فرهنگی در مناطق دورافتاده به ویژه زیرساخت‌های فرهنگی را از جمله اولویت کاری در زمینه خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول