اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی کل خراسان شمالی:

دستگاه‌های خراسان شمالی از فضای نقد استقبال کنند

معاون بازرسی کل خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نقد مهم‌ترین کارکرد رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی به شمار می‌رود، تاکید کرد: باید دستگاه‌های خراسان شمالی از فضای نقد استقبال کنند.

دستگاه‌های خراسان شمالی از فضای نقد استقبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امید سحرخیز عصر امروز در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی گفت: اینکه دستگاه‌ها انتظار داشته باشند که فقط نقاط قوت دستگاه آنان در رسانه‌ها بازتاب داشته باشد، این یک جفا به رسانه‌ها است.

وی ایجاد فضای نقد در استان را باعث تقویت و رشد فرهنگ جامعه و اصلاح مسئولان و کارکرد دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: اگر چه نقد کار سختی بوده و طبیعتا چالش‌ها و هزینه‌هایی را نیز در بردارد اما از رسانه‌ها انتظار می‌رود تا در این زمینه به رسالت خود عمل کنند.

معاون بازرسی کل خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نیز نبایستی به واسطه یک مطلب، رسانه‌ها را به چالش بکشانند، گفت: زمانی که رئیس جمهور فضای خوبی را برای نقد باز می‌کند که اقدام مبارکی بوده و از سویی خواستار پس گرفتن تمامی شکایات دستگاه‌ها از رسانه‌ها می‌شود، این که دستگاهی بخواهد موضوعی در حوزه رسانه را از طریق واحد حقوقی پیگیری کند، جای بسی تأمل دارد.

وی بر ارتقای آستانه تحمل و نقد پذیری مدیران را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: اینکه مدیری به جای استقبال از این فضا به دنبال سایر راه‌ها باشد،نشان از ضعف مدیر دارد.

معاون بازرسی کل خراسان شمالی ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه را از مأموریت رسانه‌ها خواند و گفت: امید بخشی رسانه‌ها در جامعه ضرورت داشته تا شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

به گفته سحر خیز فعالان رسانه‌ها در حوزه همکاری با بازرسی خراسان شمالی به صورت ویژه دیده شده تا با مشارکت آنان نسبت به تخلفات احتمالی دستگاه‌ها پیش از انعکاس اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

معاون بازرسی کل خراسان شمالی، اساس کار بازرسی را اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد و گفت: جهل به قانون از دلایل وقوع تخلف در دستگاه‌ها بوده که با اقدامات آموزشی و پیشگیرانه امید می‌رود تا این گونه تخلفات کاهش یابد.

به گزارش فارس، در این نشست مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و نشریات در استان خراسان شمالی حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول