اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آباده خبر داد

انهدام باند سارقان مسلح در آباده

فرمانده انتظامی آباده استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح مسافرکش‌نما و سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح در آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ غلامرضا هاشمی اظهار داشت: یکم و دهم شهریور ماه سال جاری دو نفر از شهروندان به ماموران انتظامی شهرستان آباده مراجعه کرده و اظهار کردند چند نفر سارق با یک خودروی پراید آنها را به عنوان مسافر بین‌راهی سوار و در طول مسیر پس از انحراف به فرعی با اسلحه کلت کمری و افشانه اسپری فلفلی اقدام به سرقت وجوه نقد و وسایل همراه آنان کرده و متواری شده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع،‌ شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آباده قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان مسلح شناسایی شدند.

هاشمی افزود: پس از شناسایی سارقان عملیات دستگیری آنان کلید خورد و با تلاش ماموران همگی دستگیر و تحقیقات از آنان آغاز شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از سارقان مسلح دستگیر شده، 9 سرقت مسلحانه با پوشش مسافرکش در شهرستان‌های آباده،‌ سمیرم اصفهان،‌ مرودشت، شیراز، خرم بید و اقلید به همین شگرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده اضافه کرد: از این سارقان یک سرقت احشام نیز کشف شد که در آن سرقت،‌ سارقان با استفاده از اسپری اقدام به مصدوم کردن چوپان و سرقت 10 گوسفند کرده بودند.

هاشمی خاطرنشان کرد: از این باند یک سلاح کلت کمری پلاستیکی،‌ سه اسپری فلفلی، یک چاقو، سه ماسک، دو دستکش و اموال مسروقه کشف و دو پراید که سارقان در سرقت از آنها استفاده می‌کردند نیز کشف شد.

انتهای پیام/2448/س/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول