اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بهار تئاتر در پائیز نوشهر / کمبود امکانات هنری در غرب مازندران

شهرستان نوشهر این روزها حال و هوای متفاوتی با هنر تئاتر به خود گرفته و میزبان پنج اثر منحصر فرد تئاتر است.

بهار تئاتر در پائیز نوشهر / کمبود امکانات هنری در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، شهرستان نوشهر این روزها حال و هوای متفاوتی با هنر تئاتر به خود گرفته و میزبان پنج اثر منحصر فرد تئاتر است.

"بهار تئاتر در پاییز نوشهر" عنوان پنج نمایش تئاتری است که در نوشهر برای علاقه‌مندان به هنر نمایشی در حال اجرا است.

پنج نمایش تئاتر از سوی هنرمندان نوشهری در این شهرستان با زمانبندی مشخص در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه می‌رود.

"پزشک پوشالی" اثری به کارگردانی مهدی صلاحی، "عوضی" به کارگردانی سعید مرادی، "برباد رفته" به کارگرانی محمود معصوم‌پناه، "بادی آرت" به کارگردانی پ‍ژمان حسینی و "قبرم زیر پای توست" به کارگردانی میثم زندی عناوین آثار تئاتری هنرمندان نوشهری است که این روزها به روی صحنه می‌روند و تا اواسط آبان نیز ادامه دارد.

محمود معصوم‌پناه کارگردان اثر تئاتری "برباد رفته" و یکی از پیشکسوتان عرصه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اجرای پنج اثر تئاتری منحصر به فرد در شهرستان نوشهر یک حرکت نوین و تازه‌ای است که هنرمندان نوشهری آن را به روی صحنه می‌برند.

وی از کمبود امکانات هنری در غرب مازندران انتقاد کرد و افزود: در امور نمایشی امکانات زیادی نیاز است تا کار آبرومندانه از آب در بیاید اما با وجود این امکانات اندک، هنرمندان نوشهری هر کدام در هر روز به نوبت آثار خود را با بهترین کیفیت به روی صحنه می‌برند و بنابراین باید برای این همه شور و اشتیاق کار هنری در نوشهر مسئولان استانی توجه ویژه در راستای ایجاد و فراهم آوردن امکانات لازم برای هنرمندان داشته باشند.

به گزارش فارس در اجرای این تئاترها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و موسسه مهر آماج همکاری دارند.

انتهای پیام/2296/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول