اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفت

امضای پیش‌نویس مصوبه انتقال سهام 12هزار میلیاردی به صندوق فولاد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر پیش‌نویس مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد توسط آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امضا شده است.

امضای پیش‌نویس مصوبه انتقال سهام 12هزار میلیاردی به صندوق فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صندوق فولاد از چند سال گذشته تاکنون با مشکلات بسیاری مواجه بوده و به نوعی وضعیت این صندوق مبهم و نا‌معلوم بوده است و بازنشستگان این صندوق چوب سردرگمی‌های وضعیت این صندوق را می‌خورند، عدم پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق در موعد مقرر از مشکلات به وجود آمده ناشی از وضعیت سردرگم صندوق فولاد است.

در سال گذشته صندوق فولاد کشور با اجرای ماده 59 قانون بودجه از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده و از مدت‌ها پیش تاکنون عنوان شده بود که رفع کامل مشکلات این صندوق در گروی امضای مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد توسط معاون اول رئیس جمهور بوده است.

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حقوق بازنشستگان صندوق فولاد همواره با تأخیر پرداخت می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم دولت با نگاه ویژه درصدد رفع مشکلات موجود در مسیر این صندوق باشد تا حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در موعد مقرر پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر آقای جهانگیری نسبت به امضای این مصوبه اقدام کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر پیش‌نویس مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی به صندوق فولاد توسط آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امضا شده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اما هنوز این مصوبه به تأیید نهایی آقای جهانگیری نرسیده است، تصریح کرد: امیدواریم آقای جهانگیری هر چه سریع‌تر این مصوبه را به تأیید نهایی برساند و مصوبه انتقال سهام 12 هزار میلیارد تومانی را ابلاغ و اجرا کند.

وی با بیان اینکه البته پس از تحقق این موضوع مسئولان صندوق فولاد باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای وضعیت صندوق فولاد انجام بدهند، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های قانونی به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد در موعد مقرر انجام شود.

انتهای پیام/63004/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول