اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

برنامه‌ای باید برای رفع مشکلات صندوق فولاد تنظیم شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در حال حاضر صندوق فولاد کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اما با وجود محدودیت‌ها و مشکلات بسیار، برنامه‌ای باید برای برطرف شدن مشکلات صندوق فولاد تنظیم شود.

برنامه‌ای باید برای رفع مشکلات صندوق فولاد تنظیم شود

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن و صندوق فولاد از چند ماه گذشته تاکنون پرداخت نشده، آیا مجلس پیگیری‌های لازم را برای رسیدگی به وضعیت این بازنشستگان انجام داده، اظهار داشت: رفع مشکل بازنشستگان صندوق فولاد کشور از دغدغه‌های نمایندگان مجلس محسوب می‌شود و نمایندگان مجلس جلسه‌ای را نیز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به وضعیت این بازنشستگان برگزار کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مقرر شده که حقوق بازنشستگان فولاد تا شهریورماه پرداخت شود و امیدواریم مسئولان امر تدابیر لازم را برای جلوگیری از بروز تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اتخاذ کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا سهام 12 هزار میلیارد تومانی برای جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق منتقل می‌شود یا خیر، تصریح کرد: انتقال این سهام به صندوق فولاد بحث دیگری بوده و در حال حاضر مجلس درصدد رفع مشکلات موجود بر سر راه پرداخت حقوق این بازنشستگان است و مقرر شده که حقوق این افراد تا شهریورماه پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سئوال که اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق این بازنشستگان از چه منابعی تأمین می‌شود، ادامه داد: مهم این نیست که این اعتبارات از چه منبعی تأمین می‌شود، بلکه مهم این بوده که بازنشستگان صندوق فولاد حقوق خود را دریافت کنند.

منصوری با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات و پیچیدگی‌هایی در راستای وضعیت صندوق فولاد کشور وجود دارد، تاکید کرد: وضعیت این صندوق مناسب نیست و وضعیت فعلی صندوق بازنشستگی فولاد ریشه درگذشته‌ای دارد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حدود یک ماه گذشته تاکنون بر سر کار آمده است.

وی افزود: در حال حاضر صندوق فولاد کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اما با وجود محدودیت‌ها و مشکلات بسیار، برنامه‌ای باید برای برطرف شدن مشکلات صندوق فولاد تنظیم شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به ضرورت توجه ویژه مسئولان نسبت به رفع مشکلات صندوق فولاد اشاره کرد و اذعان داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با استفاده از راهکار‌های قانونی و برنامه‌ریزی شده شاهد رفع مشکلات حقوق بازنشستگان صندوق فولاد باشیم.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول